Магазин жіночої білизни

нижнее бельеМагазин жіночої білизни

Жіноча білизна завжди користувалася популярністю у прекрасних представниць слабкої статі будь-якого віку. Сьогодні торгівля нижньою білизною все швидше набирає оберти. Асортимент тішить око і полегшує гаманець споживача, а,означає, приносить прибуток підприємцеві. Отже,розглянемо бізнес-ідею з продажу нижньої білизни детальніше.
Як відкрити магазин нижньої білизни
Спершу необхідно визначитися з цільовою аудиторією:молоді дівчата і підлітки, зрілі жінки або представниці будь-якого віку. Це допоможе визначитися не лише з асортиментом продукції і його ціною, але і вибором місця розташування торгової точки. Не варто продавати білизну елітних марок в переходах і привокзальних площах.
Найбільш оптимальним місцем реалізації бізнесу є торгово-розважальний центр. Неквапом прогулюючись по поверхах, потенційні клієнтки, як правило, розглядають вітрини, де і можуть запримітити для себе вподобаний яскравий комплект. Т.я. жінки часто піддаються емоційним імпульсам, вони безсоромно можуть придбати собі будь-яку деталь нижньої білизни для підняття настрою, навіть якщо не збиралися нічого купувати.
Недорогу китайську білизну вигідно продавати на ринках,поблизу аеропортів і інших місць масового скупчення.
Саме приміщення відрізняється невеликими розмірами у зв’язку з тим, що більшість продукції вішаються наперекладини у стін, а зберігати білизну можна у висувних ящиках на підлозі. Ніяких додаткових приміщень підсклади не треба. Необхідно потурбуватися і про примірювальні кабінки.
Асортимент, як вже згадувалося вище, повинен виходити з цільової аудиторії. На ринку, наприклад, не варто закуповувати білизну дуже дорогу. Краще зробити акцент на різноманітності дешевшого китайського товару. Якщо магазин розрахований на молодь, то в асортимент варто включити моделі push up,білизну яскравих забарвлень з цікавими прикрасами, еротичні комплекти.
Незайве різноманітити продукцію супутніми товарами:купальники, парео, панчішно-шкарпеткова продукція і інше.

Фінансовий оборот.

Стартовий капітал на організацію продажу нижньої білизни повине складатися з урахуванням: реєстрація ИП, аренда приміщення (залежно від місця торгової точки), закупівля устаткування і товару. Слід зазначити, що націнка на нижню білизну, як правило,складає зверху 100%.Це істотний плюс для швидкої окупності вкладених інвестицій і отримання стабільного прибутку. Можна почати бізнес відразу під крилом великого бренду

Бізнес-план магазина нижньої білизни

Нижче ми детальніше поговоримо про бізнес-план, який припускає відкриття торгового об’єкту того, що спеціалізується на нижній білизні. Практично процес реалізації такої ідеї аналогічний проектам інших магазинів (виключення – торгові точки з продуктами харчування). І практика малого бізнесу і фахівці стверджують, що проект стане дуже прибутковою справою. У цьому сумніватися недоводиться.
У структурі асортименту основна питома вага (не менше 90% належатиме нижній жіночій білизні). Відсотки, що залишилися, – це чоловіча і дитяча нижня білизна.Асортимент можна доповнити і супутніми товарами.
У чому секрет прибутковості бізнес ідеї?
Все просто! Ця продукція завжди буде затребувана. Дійсно, представити життя без нижньої білизни, якось складно.
Одним з плюсів проекту є те, що немає необхідності в торговому об’єкті великої площі, що пов’язано з малими розмірами продукції. Тобто витрати, пов’язані з арендою,будуть мінімальні.
Популярність магазинів нижньої білизни пояснюється і тим, що асортимент продукції, що реалізовується,дозволяє різним категоріям покупців відшукати свій товар,найбільш прийнятний за ціною (виключення – бутики з фірмовою продукцією відомих торгових марок). Фахівці роблять акцент на продукції з середньою ціною.

Вибір місця торгової точки

Такий торговий об’єкт добрий і тим, що він буде рентабельним у багатьох місцях. Наприклад, торгівлю можна розгорнути на базі ТЦ або окремої будівлі.Достатньою площею стане всього 20 м кв. Як показала практика, магазин все ж раціональніше відкривати на базі великого торгового об’єкту. В цьому випадку розмір арендної плати буде нижчий, відпадає необхідність в оформленні документації, яка має місце при відкритті справи в окремій будівлі. Це питання вирішуватиметься силами керівництва ТЦ.
Об’ємам продажів сприятиме велика кількість потенційних клієнтів в ТЦ, що гарантує високу відвідуваність магазину нижньої білизни.
Порада: в процесі формування асортименту потрібно орієнтуватися на переваги потенційних клієнтів, у тому числі жінок.
Непоганим рішенням стане декілька торгових точок, в різних місцях населеного пункту.

Асортимент магазину нижньої білизни

Можна продавати продукцію відомих торгових марок, які вже були визнані потенційними клієнтами в силу своєї якості. Можна піти іншим шляхом – зробити акцент на невідомій торговій марці. Такий бізнес зв’язаний з ризиком малого попиту на товари. Для успіху у такому разі доведеться прикласти немало сил.
Все ж новачкам слід в асортимент включати відомі товари,що зарекомендували себе.
Ваше головне завдання – зробити асортимент, як можна різноманітнішим. Налагодьте продаж товарів різних кольорів, моделей, розмірів. Не варто повністю відмовлятися від елітної нижньої білизни. На долю цієї продукції відведіть не менше 10% асортименту.Відмітимо, що сьогодні дуже затребувані комплекти, тобто вони будуть не зайвими в асортименті вашого торгового об’єкту. Не забувайте про нестандартні розміри. Закупіть обов’язково товари виробників-лідерів, наприклад,продукцію марки Milavitsa, Rosme і так далі.
Відмітимо, що товари відомих марок відрізняються великою різноманітністю, якістю тканини, що тільки сприяє підвищенню рентабельності справи. На старті можна обійтися товарами чотирьох-п’яти відомих марок.

Варіанти закупівлі продукції

По-перше, можна обійтися без посередників, тобто налагодити прямий контакт з виробниками.
По-друге, є можливість закупівлі товарів у оптовиків.
По-третє, можна придбати франшизу і продавати вжерозкручений товар, що має попит.
По-четверте, за бажання ви можете скомбінувати вище вказані можливості.
Найзручніший варіант – робота з оптовиками. Проте такий підхід до справи буде раціональним лише у разі знаходження постачальника в тому ж населеному пункті,що і ваш торговий об’єкт.
Порада: відмовіться від продукції без накладних, сертифікатів тих, що підтверджують якість.
Привабливість такого почину полягає ще в тому, що в силу малих розмірів продукції відпадає необхідність у вантажному транспорті. Достатнім для транспортування нижньої білизни буде легковий автомобіль.
Простежте, що б на вітринах були представлені товарирізних розмірів – це притягне увагу більшого кругапотенційних клієнтів. Так вже склалося, що люди знестандартними розмірами, пропорціями частосоромляться поцікавитися про наявність відповідного дляних розміру. Але якщо така білизна буде спочатку навітрині, то такого типу клієнти обов’язково зроблять покупку.
Порада: станьте психологом. Для цього читайте відповіднулітературу, дивіться повчальні відеофайли. Спантеличтецим же своїх співробітників. Успішний торговець – цезнавець психології своїх конкретних клієнтів.
Розмір націнки на товари для широкого кола клієнтів – від100 для продукції класу еліта – від 200.
Якщо ви маєте намір працювати з фірмами-виробникамибезпосередньо, то повинні підготуватися до того, щооновлювати, поповнювати асортимент доведеться рідше,оскільки перевезення замовлення вимагає часу.
Якщо ваша мета – придбання франшизи, то вам належитьзіткнутися із строгими обмеженнями, порушення якихбагате банкрутством.

Устаткування магазину

У такому почині вам не доведеться витрачатися на високотехнологічне і дороге устаткування. Воно просто.Проте важливо, щоб ваш об’єкт був оснащений зручними,привабливими стелажами, ящиками для зберігання продукції.
Повернемося до психології продажів! При першому відвідуванні торгового об’єкту потенційним покупцем, він впершу чергу зверне увагу на естетику торгового залу і зробить в думці укладення про солідність магазину.
Часто початкуючі торговці обмежуються тільки основним освітленням – первинна помилка. Потрібно також потурбуватися про підсвічування продукції.
Не поскупіться! Купіть декілька манекенів! Вони будуть зайвими, що перевірено на практиці. Якщо бажаєте заощадити, тоді купіть напівторси.

Робочий штат

Наступне ваше завдання – найняти досвідчених продавців. Робіть акцент на тих претендентах, які працювали в подібних торгових об’єктах, розбираються врізних моделях нижньої білизни. Тільки такі співробітники можуть дати ділову раду потенційним клієнтам. Повірте,для покупців важливий професіоналізм продавців, у тому числі їх манірність спілкування. Про це говорять багато гуру по продажах.
Для розвитку бізнесу треба вивченати нові марки і моделі товарів,придбання нових теоретичних знань і практичних навичокі так далі.
Це важливо знати! Підвищення кваліфікації – це запорука успіху у будь-якому почині, як в малому, так і у великому бізнесі.
Ваші працівники повинні підходити до кожного покупця індивідуально. Що стосується графіку роботи продавців,то можна надати їм позмінну роботу, зокрема пара днів буде робочою і пара – вихідними. Адміністраторові запропонуйте п’ятиденний робочий тиждень. Згідно з таким графіком, в зміну на об’єкті буде присутнім адміністратор, а також пара продавців.
Попит
Розвиток бізнесу вимагає стимулювання потенційних покупців. Якщо ви бажаєте притягнути велику кількість клієнтів на перших кроках до свого успіху, то вам необхідно буде відразу після реалізації бізнес-проекту порадувати потенційних клієнтів подарунковими сертифікатами.
Кожена людина-володар вашої карти повертатиметься до вас з метою покупок, оскільки в інших магазинах така можливість для них буде недоступна.
Якщо у вас з’явитися можливість виконувати індивідуальні замовлення, то не упускайте її. Річ у тому, що замовленіт овари у будь-якому випадку будуть продані і за більш високою вартістю порівняно з іншою продукцією.
Не виключайте зі свого бізнесу акції. Надайте своїм покупцям знижки. Розмір їх ви визначите самі з урахуванням націнок. Проте фанатизм в цьому плані недоречний. Знижуйте ціну не більше ніж на 20%.
Порада: пропонуйте, якомога більше знижок, оскільки це притягатиме все більше і більше відвідувачів магазину.
Сучасні покупці люблять формулу 1 + 1= 3.

Читайте також: Продаж дитячих товарів

2 Comments

  1. Pingback: Магазин якісних шкарпеток | Український бізнес портал

  2. Pingback: Магазин спортивних товарів | Український бізнес портал

Comments are closed.