Магазин якісних шкарпеток

Як відкрити магазин шкарпетокimages (11)

Найбільш популярною галуззю бізнесу є торгівля, що не вимагає шалених капіталовкладень в промислове обладнання і сировину. Звичайно, в будь-якому напрямку є свої «підводні камені», але в торгівлі їх куди менше, ніж у виробничій сфері. Займаючись реалізацією продукції чужого виготовлення, підприємцю не потрібно думати про розробку техпроцесу, пошуку досвідчених майстрів і технологів, а також про безпеку виробництва.
Більшість підприємців погодяться з тим, що торгівля – досить прибуткове заняття і почнуть робити перші кроки саме в цьому напрямку. З чого почати бізнес? Звичайно, з вибору не занадто дорогий і не швидкопсувної продукції, постійно затребуваною покупцями. Продукти харчування та пральні порошки виключаються відразу, адже підприємцю потрібний товар, не потребує дотримання спеціальних умов зберігання.
Отже, споживачам потрібен недорогий товар, без якого не можна обійтися. Наприклад, звичайні шкарпетки, які люди змінюють не рідше одного разу на добу.
Де продаються шкарпетки
Багато споживачі не надто заклопотані вибором якісних шкарпеток, тому воліють купувати їх на місцевих ринках або в торгових центрах. Дуже часто такий товар або має сумнівну якість, або представлений в досить вузькому асортименті. Однак є чимало людей, які вважають шкарпетки таким же важливим елементом гардеробу як краватка або брючний ремінь.
Плануючи відкрити магазин з продажу шкарпеток, слід орієнтуватися саме на цю групу клієнтів. Для успішної торгівлі знадобляться шкарпетки, не мають нічого спільного з асортиментом, представленим на ринках і в супермаркетах. Адже шкарпетковий бутік, а ви його будете позиціонувати саме так, не може пропонувати продукцію, іменовану в народі ширвжитком.
Перші кроки

Для початку потрібно зайнятися пошуком унікального і якісного товару. Як вже говорилося вище, дешеві шкарпетки з ринку по 30 рублів за пару не підійдуть. Люди, які купують такі вироби, навряд чи захочуть втрачати час і відвідувати спеціалізований магазин. Висока швидкість покупки, відсутність дірок і низька ціна є основними критеріями їх вибору. Також не слід орієнтуватися на респектабельну публіку, купувати занадто дорогі предмети гардероба.
Покупців, готових викласти кілька тисяч рублів за пару шкарпеток, не так вже й багато. А вкладати гроші в товар, який буде припадати пилом на полицях, недоцільно. Ваша категорія потенційних покупців являє собою «золоту середину», заботящуюся про свій імідж і стиль. Такі клієнти готові заплатити відносно високу ціну за якісний товар. Проте слід розуміти, що ціна не повинна бути великою.
Почніть роботу з пошуку контактів підприємств – виробників шкарпеток і ознайомтеся з асортиментом виробів (див. «Як шукати постачальників»). Також варто звернути увагу і на вироби, що пропонуються великими оптовиками. У другому випадку у вас з’явиться можливість придбати товар різних виробників у одного постачальника. Можна купити кілька пар різних шкарпеток і випробувати їх в шкарпетці. Таким чином, ви особисто зможете переконатися в якості товару.
При складанні асортименту не варто покладатися тільки на свої смаки, адже вашими клієнтами будуть абсолютно різні люди – молоді активні студенти, суворі бізнесмени, домогосподарки, школярі і навіть пенсіонери, які можуть дозволити собі якісні вироби. Хто з них любить яскраві кольори, хтось звертає увагу на бренд, а хтось хоче купити просто хороші непомітні шкарпетки. Потрібно спробувати догодити всім.
Багато сучасні виробники приділяють увагу не тільки якості самого виробу, але і його упаковці. Тому дійсно хороші шкарпетки мають етикетки і найчастіше продаються в коробках або целофанових пакетах. Такі дрібниці привертають увагу клієнтів, що в свою чергу добре відбивається на доходах магазину. Шукайте найкращих постачальників та укладайте договори саме з ними.
Пошук приміщення та персонал1417548549_biznes-ideya-magazin-noskov
Шкарпетки хороші тим, що для їх реалізації не потрібно багато місця. Досить широкий асортимент виробів може вміститися на 20 кв. метрів. Меншу площу приміщення можна розглядати тільки в крайньому випадку. Адже клієнти повинні мати можливість спокійно ознайомитися з товаром в комфортній обстановці.
Потрібно наймати продавця? Можливо, на перших порах вам доведеться виконувати цю роботу самому. Також можна залучати до роботи родичів або друзів, яких ви заздалегідь ознакомите зі специфікою роботи та асортиментом продукції. Більш детально про пошук приміщення можна прочитати в нашій публікації «Як відкрити магазин».
Реклама магазину
Магазин якісних шкарпеток.Залучення клієнтів в новий магазин – заняття важке, але здійсненне. Помітна вивіска з прикметною назвою і красива вітрина привернуть увагу перехожих. Багато з них виявлять цікавість і зайдуть в магазин просто подивитися. Такі випадкові клієнти можуть зробити покупку, а потім порекомендувати ваш магазин знайомим.

Подумайте про додаткової реклами – встановлення банерів, роздачі листівок. Створіть сайт свого магазину в інтернеті або замовте його розробку фахівців (див. «Як відкрити інтернет-магазин»). Не соромтеся рекламувати магазин на форумах і в соціальних мережах. Але не забувайте головного: ваш покупець повинен купувати тільки якісний товар і отримувати задоволення від спілкування з ввічливим продавцем. Бажаємо успіхів!

читайте про магазин жіночої білизни

1 Comment

  1. Pingback: Виробництво тапок | Український бізнес портал

Comments are closed.