Магазин товарів для рукоділля

Бізнес на товарах для рукоділля

 

рукЖіночі руки – не для нудьги. Існує стільки видів традиційного і сучасного, технологічного рукоділля, що не знайдеться, напевно, жінки, що не захопленої чим або, що вимагає копіткої праці та вміння. Не дивно, адже в епоху постійних стресів саме ручна праця дозволяє переключитися, розслабитися, відволіктися від повсякденної навантаження, попутно створюючи особистий маленький шедевр. Більшість жіночих онлайн-клубів і форумів мають розділи для майстринь, де можна не тільки обмінятися досвідом, отримати пораду, але і знайти контакти точок продажу тканин, намистин, ниток та інших рукодільних скарбів. Для бізнесмена подібна захопленість – справжнє золоте дно. При вірно обраному сегменті і добре відпрацьованої схемою ведення бізнесу можна зробити прибутковим навіть невеликий магазинчик товарів для хоббі і рукоділля.

Чим торгувати, де добувати?

Магазин товарів для рукоділля повинен  мати широкий асортимент самих різних товарів, різних цінових категорій. Основу асортименту можуть становити тканини легкі, щільні, класичні натуральні тканини, сучасні, з високотехнологічною обробкою, тюлі, портьєри, пальтові тканини … Передбачуваний асортимент величезний, і спочатку деякі тканини краще не закуповувати, а купувати у постачальників каталоги з вклеєними зразками, щоб привозити обрану клієнтом тканину під замовлення. Після тканин найбільшим попитом користуються товари для в’язання – пряжа всіляких асортиментних лінійок від бамбука для літніх кофтинок до длінноворсового мохеру та дитячого акрилу.

Вишивка – третій за популярністю сегмент в рукоділлі, і на нього можна зробити особливий наголос, пропонуючи набори різних виробників, канву різних кольорів, метражем або порізану під найпопулярніші формати, вовняне, бавовняне муліне популярних виробників, оздоблювальні нитки із сегмента «преміум» (наприклад «Крейнік»). Природно, що великий товар у магазині обов’язковий, але не слід забувати, що основну виручку роблять дрібниці – фурнітура, нитки, голки, дрібні пристосування, що полегшують ручну роботу (машинки для шнурків, кільця для помпонів і т. Д.), Шторна стрічка, бісер, гудзики, аксесуари для швейних машин, клеї, стрази та інше.

Початковий етап формування асортименту обійдеться у велику суму, від 6тис.дол. і до несккінченості. Багато що в ціноутворенні залежить від країни-виробника товару. Наприклад, італійські тканини вважаються кращими за якістю, але і їх ціна робить цей товар преміальним, особливо в умовах постійно мінливих курсів валют. Купити дорогу тканину зможуть небагато клієнти, значить, дорогий товар відразу перейде в категорію неліквіду. Замінити занадто дорогі італійські тканини можна англійською, турецьким або корейським імпортом, або зробити ставку на вітчизняного виробника. Багато хто дивується, почувши про російських тканинах, але вони в країні дійсно виробляються, причому відмінної якості. За тим же принципом імпортозаміщення формується лінійка постачальників у всіх інших сегментах товарів. А дорогий товар завжди можна замовити додатково, під конкретного клієнта і з частковою передоплатою на випадок непередбачених обставин.

Варто відзначити, що останнім часом дуже висока якість та широкий асортимент демонструють товари для хобі китайського та корейського виробництва, особливо серед товарів для вишивання, дрібних пристосувань і таких екзотичних для нашої країни видів рукоділля як клейова «вишивка стразами». Склавши асортиментну базу потрібно залишити фінансовий «люфт» для сезонних товарів: до Нового року, наприклад, великим попитом користуються подарункові набори для творчості, дрібниці з новорічною символікою, зимові види пряжі і т. Д.

Де відкривати магазин?

Орендні платежі складають левову частку витрат при веденні бізнесу. Відкриваючи магазин рукоділля потрібно виходити зі своїх можливостей. Розташовуючи невеликою сумою логічніше відкрити маленький павільйон, площею до 10 кв.м. Розмістити такий павільйон можна в будь-якому місці з хорошою прохідністю – на ринку, в торговому центрі, у метро, ​​в торговій галереї універсаму і тому подібних місцях, але розраховувати на постійних покупців і великі прибутки в цьому випадку не доводиться. Об’ємні товари типу рулонів тканини або упаковок з пряжею тут розмістити не вийде, зате саме відкриття міні-точки обійдеться у відносно невелику суму – до 6 тис.дол. Найкраще в міні-магазинчику зробити ставку на дрібний товар – гудзики, наклейки, муліне, бісер, голки, журнали з різних видів рукоділля – той товар, що зазвичай купують без довгого пріценіванія і по дорозі.

Якщо на прикметі є приміщення в 30-40 кв.м. і сума в 20тис.дол, можна відкрити магазин у форматі самообслуговування. На оренді приміщення можна непогано заощадити, якщо розмістити торгову точку в спальному районі, в цокольному поверсі житлового будинку, так як оренда там значно нижчі, ніж у центрі міста або великих ТЦ. Не менш 10тис.дол.  потрібно буде витратити на створення асортиментної бази,6тис. на ремонт, оформлення та обладнання магазину (вітрини, стенди, стійки), залишки грошей підуть на вирішення організаційних питань. У форматі магазину самообслуговування вже можна сегментувати товари, візуально розділивши відділи товарів для шиття, в’язання, вишивки та іншого рукоділля.

Організаційно-реєстраційні питання

Невеликий магазин товарів для рукоділля не підлягає обов’язковому ліцензуванню і може працювати без організації юридичної особи.

Ціноутворення та реклама магазину

Жоден бізнесмен не працюватиме собі у збиток. Товари для рукоділля зазвичай продають з 30-50% націнкою від ціни постачальника, а за деякими товарними позиціями націнка може перевищити 100%. Клієнту не завжди хочеться шукати більш вигідну пропозицію, але щоб не відлякати покупців, бажано стимулювати попит видачею дисконтних карт, нарахуванням бонусів, знижками та спеціальними пропозиціями. Непогано укласти договір з кількома ательє з пошиття та ремонту одягу на ненав’язливу рекламу магазину, віддрукувати тираж рекламних листівок до відкриття і рознести їх по довколишніх будинків. Від усіх постачальників бажано запросити каталоги, щоб мати можливість працювати за попередніми замовленнями. Товари під замовлення можна продавати з максимально можливою націнкою, так як закупівля і доставка такого товару обійдеться значно дорожче оптової ціни. Для великих замовників, що беруть пряжу упаковками або тканину рулонами можна зробити знижку до ціни, трохи перевищує оптову.

Персонал робить виручку

Найняти хорошого продавця, що розбирається в предметі, яким він торгує і при цьому доброзичливого до клієнтів і готового завжди допомогти і підказати, це рідкісна удача для власника магазину. Якщо вдається залучити людей, захоплених рукоділлям і здатних дати добру пораду, поспілкуватися з клієнтом на цікаву того тему – їх потрібно добре винагороджувати. Видатки на премії, подарунки до свят і заохочення за особливо вдалі дні допоможуть утримати хорошого працівника. Досвідчені умільці з числа персоналу або з боку можна запропонувати проводити у вихідні дні або вечорами майстер-класи з квілінгу, валянию, створенню ляльок, декупажу, скрапбукінгу і т.д. При вдалій організації майстер-класу магазин отримає нових клієнтів, а майстер непогану виручку і майданчик для самореалізації. Якщо дозволяє приміщення, можна заманити нових клієнтів курсами шиття або в’язання.

Йдемо в онлайн

Товари для рукоділля не вимагають особливих умов зберігання, і це дає можливість розвивати інтернет-напрям бізнесу. Повністю готовий до заповнення шаблон онлайн-магазину обійдеться в суму від 1000 до 2000дол, для складу можна орендувати маленьке приміщення, закупити товар для базового асортименту магазину – від 3000 до 7000дол. Підтримувати працездатність такого магазину зможуть всього 3-4 людини: веб-майстер для підтримки роботи сайту, написання інформаційних статей, заповнення асортиментної таблиці, менеджер-диспетчер для прийому і обробки замовлень, менеджер для ведення бухгалтерії та роботи з постачальниками і кур’єр. Причому бухгалтер і веб-майстер цілком можуть бути залученими зі сторони і оплачуватися відрядно.

Читайте також:Одяг і мода

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>