Магазин спортивних товарів

спортМагазин спортивних товарів .

Сучасні спортивні магазини є торговими організаціями, де клієнти можуть вибрати спортивний одяг, взуття,спортивне устаткування, інвентар і аксесуари, товари для зайняття спортом і активного проведення часу.
Сьогодні все більша кількість людей у світі починає вести здорове життя, регулярно приділяє час для зайняття спортом. У США і європейських державах більше 40% населения є постійними відвідувачами тренажерних залів, бігають на свіжому повітрі, катаються на велосипедіі, грають в різні спортивні ігри.
В Україні питома вага таких людей досягла 10% та продовжує рости швидкими темпами. За прогнозами, в майбутньому їх стане ще більше, тому, потурбувавшись про відкриття спортивного магазину зараз, через деякий час Ви отримаєте прибуткову справу, цікаву широким масам. Ті,хто встигне почати цей бізнес до того, як його перспективи стануть очевидні для усіх, отримають серйозну перевагу перед майбутніми конкурентами.
Магазини з продажу спортивних товарів умовно ділятьсяна 3 види:
1) універсальні – майже 75% загальної маси;
2) спеціалізовані – приблизно 15%;
3) фірмові бутики, що продають товари класу “люкс” – всього 10%.
Універсальний тип характеризується найсерйознішою конкуренцією і високим порогом входження. Маркетологи рекомендують початкуючим бізнесменам вибрати іншу нішу.
Спортивний бутик класу “люкс” – це найпростіший варіант,для його організації досить стати дилером будь-якої престижної марки. Можна відкрити такий магазин, якщо є відома марка, ще не представлена в регіоні.
Спеціалізований магазин є найбільш вигідним: він не вимагає великих інвестицій і легкий в просуванні. В якості основної товарної лінії можна вибрати одяг або взуття для спортивних заходів, або підібрати продукцію під певний вид спорту, наприклад, футбол або велотуризм. Можна замислитися про відкриття спеціалізованого риболовецького магазину це теж свого роду спорт.
Спочатку Вам знадобиться середнє по площі приміщення і дрібна партія товару.

Вибір торгового майданчика

Вартість вибраного приміщення значною мірою впливає на загальну суму початкових інвестицій. Щоб скоротитивитрати, не слід вибирати місце на одній з головних вулиць. Набагато краще підійде центр спального району або престижного житлового комплексу. Віддаленість від центру міста ролі не грає.
Спеціалізований магазин вимагає площі від 50 до 70 м2. Але якщо Ви збираєтеся продавати тренажери, то потрібно буде шукати більше приміщення.

Формування товарного ряду

Асортимент слід підбирати під певну нішу.Найвищі темпи зростання зараз спостерігаються у приладдя для екстремальних видів спорту. Простежується стабільно хороший попит на тренажери і додаткові товари: килимки, лавки, гантелі. Продаж одягу і взуття теж вважається перспективним.
Незалежно від асортименту, необхідно бути фахівцем у вибраній ніші. Необхідно стежити за останніми тенденціями і регулярно пропонувати актуальні новинки.Тільки так можна здолати складнощі, пов’язані з високою конкуренцією.

Доходи і витрати

Середня націнка в спортивному магазині складає 30-60%.Для повної окупності інвестицій знадобиться від 1 до 1,5років. Враховуйте це, якщо розраховуєте користуватися кредитними коштами. Щоб не зв’язуватися з банком,можна відкрити магазин спільно з партнерами. Багато заможних людей, захоплених спортом, із задоволенням погодяться інвестувати кошти в подібне підприємство: це зміцнить їх імідж і забезпечить додатковий прибуток.

Можливості і перспективи

Спортивний магазин вже зараз вважається прибутковим бізнесом. Прибуток складає в середньому 20-25%.Однако починати його рекомендується тільки тим, хто добре розбирається в спорті і знайомий з різними спортивними брендами не з чуток. Інакше занадто великий ризик помилитися з асортиментом і зазнати збитків. Якщо є бажання, а потрібних знань немає, не треба жаліти грошей на послуги консультанта.
Щоб утриматися на ринку, треба враховувати сезонність.Стежте за тенденціями і тримайте в наявності актуальні товари.
В цілому, спортивний магазин – це перспективний бізнес.Починати слід із спеціалізованої точки, потім можна розширювати асортимент і відкривати нові магазини.Необхідна умова для старту – хороше знання галузі.

Читайте також : Магазин жіночої білизни

1 Comment

  1. Pingback: Рибацький магазин | Український бізнес портал

Comments are closed.