Магазин приколів

Відкриття магазину приколів.

магазин приколов2З одного боку, магазин приколів має відмітну, комерційно вигідно відділяючу його від інших бізнес-проектів особливістю – вузькою спеціалізацією (та ще і такою нетривіальною), якою досягається жадана у світі бізнесу малоконкурентность підприємства. З іншого ж боку, враховуючи те, що асортимент такого магазину не можна віднести до категорії товарів першої необхідності, для досягнення фінансового успіху вашого веселого закладу потрібне створення додаткових стимулів покупок.
А це включає як хорошу рекламну кампанію (про це -трохи пізніше), так і особисту чарівливість,безпосередність і почуття гумору продавця, який”притягував” би своєю харизмою клієнтів знову і знову.Якщо ви самі маєте такі якості, а відповідно – змогли б особисто виступати в ролі продавця, або ж в стані такого продавця з кандидатів на це робоче місце підібрати,можете сміливо братися за втілення ідеї.

Організація бізнесу

магазин приколовРозпочнемо з основ як цього, так і будь-якого іншого бізнесу – тобто з підрахунків приблизних витрат. В цілому,вам знадобиться близько 7 тис доларів для успішного запуску магазину приколів. З цієї суми близько половини піде на закупівлю безпосередньо самих приколів – тобто заповнення магазину асортиментом. Друга ж половина покриватиме плату за оренду (первинну, звичайно ж;подальші оплати робитимуться вже з поточної виручки),оформлення ИП і витрати на рекламні заходи.
магазин приколів
До речі, про рекламу – як було сказано, зважаючи на специфічність товарів, на неї в даному випадку робляться високі ставки. Перед усім, саме оформлення (в першу чергу зовнішнє) повинне “чіпляти” перехожого (причому,не лише молодь, але і середньовікову категорію),спонукати його як мінімум мимоволі зупинити погляд напомітному забарвленні і вивісках закладу (тут допоможуть яскраві фарби, прозорі вітрини, що відкривають погляду найбільш незвичайні приколи, банер з дотепним слоганом і так далі ), а як максимум – зацікавитися незвичайним вмістом магазину і зайти в середину “на розвідку”.
Окрім стандартних способів реклами (оголошення в місцеві газети, в інтернет-форуми і роздача листівок) допоможуть встановлені і розклеєні в найближчих районах реклами-покажчики до магазину з переліком декількох найбільш ходових приколів і адресою закладу.
Крім того, варто налагодити контакти з постійними партнерами, що можуть забезпечити магазину постійні продажі. Серед них можуть бути агентства, що займаються організацією різних свят, компанії, яким завжди на час свят потрібні у великій кількості недорогі і оригінальні подарунки для співробітників, клуби, в яких часто організовуються тематичні вечірки і так далі
Треба сказати, що і саме розташування магазину приколів значно позначається на його купівельній відвідуваності. Так що приміщення під нього варто шукати в торгових центрах з високою прохідністю, в центральних районах, що мають в розпорядженні популярні пішохідні маршрути і інших місцях, в яких спостерігається найбільш масивний людський рух і активність. Що стосується розмірів, то цілком вистачить і 15-ти (або трохи більше)квадратних метрів (адже основна маса приколів – досить невеликий, а частенько і дрібний товар).
Стосовно самого “прикольного асортименту”, то, кажучи вцілому, важлива наявність товарів самою різною тематичною, і особливо ціновій категорії. Простий приклад: людина, що не планувала ніяких покупок,перебуваючи у веселому, легкому настрої, заходить у ваш магазин і на цій позитивній “хвилі” запросто купує якісь недорогі дрібнички – невеликих грошей зараз йому не жаль. А ось свідомо брати з собою гроші з метою обов’язково щось купити у вашому магазині він вже навряд чи пішов би.
Взагалі, оптимальним в даному випадку вважається асортимент приколів в 500-600 одиниць, одна чверть яких- це “пафосні” подарунки (кейси з “золотими” зливтками,підробні пачки банкнотів, “ліві” або жартівливі сертифікатиі дипломи і так далі), друга чверть – футболки, нижняя білизна, кухлі, листівки і інші товари із смішними написами. Ну а решта 50 відсотків товарів – різні дрібниці і муляжі для розіграшів, аксесуари для свят, магнітики і тому подібне.

Читайте також: Книжковий магазин

1 Comment

  1. Pingback: Магазин біжутерії | Український бізнес портал

Comments are closed.