Квітковий бізнес

Квітковий бізнесцветочный магазин

Важко представити захід без квітів, будь-то ювілей, весілля або восьме березня. Бізнес на живих квітах буде актуальний ще довгий час, давайте розглянемо основні нюанси, з якими доведеться зіткнутися при відкритті магазину з продажу квітів.
Вибір приміщення
Більшість рундуків, розташованих біля автобусних зупинок і станцій метро, належать великим квітковим компаніям. Непоганим місцем стане перший поверх житлового будинку в спальному районі, де ринок ще незайнятий конкурентами. Спершу досить приміщення в 20-25 м2.Відкриваючи магазин з продажу квітів, вартість,арендної плати за перші 6 місяців слід закласти у витрати стартового капіталу.
Що б квіти не втратили товарний вид, їх слід зберігати при певній температурі. Для цього необхідно купити охолоджувальне устаткування, яке підтримуватиметемпературу в районі 4-7 °C. Досить пари установок. Так само не забудьте про вази і стелажі.
Якщо Ви плануєте розширити бізнес і включити в асортимент кімнатні рослини, треба потурбуватися про освітлення. Для цього підійдуть лампи денного світла.
Закупівля товару
В першу купівлю входять не лише свіжо зрізані квіти, але і горщики, стрічки, подарункова упаковка і тому подібне.Якщо точка розташована в торговому центрі, левову частку товару повинні складати кімнатні рослини. Якщо ж магазин знаходиться в спальному районі, перевагу варто віддати свіжим квітам.
Основу асортименту магазину повинні складати троянди різних видів. Останнім часом набирають популярності композиції з сухоцвіту. Практично завжди квіти купуються знагоди свята, тому клієнтам можна запропонувати всілякі листівки і сувеніри. Найвдалішими днями вважаються: 8березня, 14 лютого і 1 вересня. Прибуток за ці дні складає порядку 20відсотків річної.
Формування цін відбувається залежно від свіжості рослин.Так, на тільки що зрізані квіти можна ставити націнку в150-200 відсотків,кожен день знижуючи її. Як правило, вже через тиждень їх можна продавати за собівартістю.
Фахівця, який продаватиме квіти і створювати композиції, краще брати з досвідом. Початкуючого флориста з багатою фантазією і талантом, але без досвіду роботи краще розглядати з часом, у міру розширення бізнесу.
Що б відкрити квітковий магазин, досить зареєструватиИП в податковій інспекції, отримати дозвіл на експлуатацію приміщення в пожежній інспекції і СЭС,оформити торговий патент.
Розвиток бізнесу
Насамперед необхідно оформити вітрину. Композиції мають бути унікальні і ні в якому разі не запозичені у найближчих конкурентів. Квіти – рослини яскраві, а тому і вивіска має бути такою, що відповідає.
Багато що залежить від майстерності продавати у персоналу. Потенційний клієнт повинен, якщо не купити,то, хоча б, запам’ятати квіткову крамницю. Так само варто налагодити систему знижок і бонусів.
Сьогодні підприємці з упевненістю переносять свій бізнес в інтернет, квітковий магазин не є виключенням. -Як правило, потік клієнтів з інтернет-магазину збільшується в зимовий сезон, коли люди меншепереміщаються по місту, вважаючи за краще користуватися послугою доставки товарів.

1 Comment

  1. Pingback: Бізнес на красі: чи зможе ізраїльська косметика замінити французьку | Український бізнес портал

Comments are closed.