Квіти з вендінгового автомата

Гарний бізнес – квіти з вендінгового автомата

 

Фінансова підоснова

вендынг1Вендинговий квітковий автомат, розрахований на продаж 32 букетів, має вартість близько 5-6 тис.дол. На даний момент їх виробництво освоєно двома російськими фірмами. Умови поставок можуть сильно варіюватися залежно від досягнутих домовленостей, проте зазвичай мінімальна партія – це 5 штук. Неважко підрахувати, що одноразово доведеться 25-30тис.доларів сума непідйомна для багатьох підприємців.

Висока ціна подібних автоматів обумовлена ​​складністю їх конструкції. Квітковий букет на відміну від пакета з сухариками вимагає особливих умов зберігання. В автоматі точно витримується мікроклімат: поєднання температури і вологості незалежно від зовнішніх умов; здійснюється полив квітів і відсутність механічних пошкоджень – все це дозволяє забезпечити свіжий і презентабельний вигляд букета.

Відповідно до технічних умов, товарний вигляд продукції зберігається не менше тижня. Цей показник вищий, ніж у звичайних магазинах з продажу квітів – адже там вони зберігаються в ідеальному мікрокліматі тільки вночі, а вдень їх доводиться виставляти під дію сухого або холодного повітря, протягів і т.п.

Плюси і мінуси

Безумовною перевагою організації такого бізнесу є його новизна та оригінальність. Вже тільки через це варто приділити йому пильну увагу. Однак багато фахівців по квітковому справі висловлюють думку, що покупка квітів в вендингових автоматах не властива середньостатистичномумешканцю нашої країни – всі звикли до квіткових рядів або вуличних торговців. До того ж придбання в автоматі не дозволяє підійти до вибору букета індивідуально, а тим більше, не можна повернути його.

вендынг11Один квітковий автомат може принести власникові до 10тис.дол. прибутку на місяць. Але й тут є свої підводні камені: автомат повинен бути встановлений в дуже хорошому місці, з величезною кількістю людей,що проходять повз. Це в першу чергу вокзали, аеропорти, станції метро. Більш складними об’єктами для освоєння будуть театри, ресторани або кафе – складність полягає у високій конкуренції як прямий, так і непрямої. Квіткові магазини – також гарне місце, однак укладення договору з прямим конкурентом потребують безлічі зусиль, які можуть не окупитися.

Асортимент і покупка букетів


Питання, над яким ще варто попрацювати виробникам автоматів з продажу квітів, – обмежений асортимент композицій. Один автомат з 32 букетами не зможе запропонувати багато варіантів для покупців. Квіткові композиції повинні бути однакові за розміром і подібні за вартістю. Найбільш оптимальна ціна букета – від 4 до 5доларів. Маленький асортимент не дозволяє гнучко реагувати на зміни попиту на квіти різних видів.

Покупка в вендінговому автоматі все ще здійснюється певними купюрами , але виробники вже виставили на продаж нові версії, що дозволяють розплачуватися навіть монетами, а також повертають при необхідності здачу.

Читайте також:Вендінговий семичкомат

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>