Косметика і парфуми

Продаж косметики і парфумів

продаж парфюмерии и косметикиВідкриття магазинів з продажу косметики і парфюмерії -досить прибутковий бізнес для жінок. Особливо, якщо тримати відразу ще і мережу таких магазинів, адже у неї значно більше можливостей, вона більше живуча і довговічна і має високий товарообіг.
Якщо вести розмову про те, яка продукція може бути запропонована покупцеві, то в цій сфері немає нічого складного. А все тому, що існують світові гіганти, чия продукція в усіх країнах демонструє найвищий попит.Напевно кожна жінка розуміє, які це марки. Ці “монстри”косметичної справи мають неймовірно сильні і потужні рекламні компанії, у них маса можливостей, їх продукт з 100% вірогідністю така
продукція є у Вашому магазині.
Але є одна складність, супутня роботі з відомими і брендовими марками, – дістати їх не так вже і просто, адже для цього Ваш магазин повинен відповідати конкретним вимогам.
Запорука успіху магазину з продажу косметики і парфюмерії – його розташування
Починаючи організовувати такий бізнес, дуже важливо подумати про місце розташування Вашого магазину.Бажано, щоб він розташовувався в популярному торгово-розважальному центрі або в окремому салоні на 1-му поверсі будівлі.
Ще має велике значення, де саме в місті він розташовується. Стежте, щоб до Вашого магазину було легко добратися. Якщо узяти будь яке велике місто то магазин в ідеалі повинен знаходитися на одній з центральних вулиць, не менш важливо, щоб зблизька була станція метро. Якщо місто регіонального значення,мають бути поруч транспортні магістралі.
У будь-якому випадку приймати рішення про те, хороше це приміщення для магазину з продажу косметики або ні,будуть дистриб’ютори. Ними проводиться аналіз плану і фотографій дизайну майбутнього магазину, а частенько вони виїжджають прямо на місце. Такі ж дії суппродаж парфюмерии и косметики2роводять і відкриттю магазину в регіоні, адже багато дистриб’юторів мають там свої представництва і можуть проконтролювати все на місці.
Вибирали приміщення, обладнали і заповнюємо товаром магазин.
Наступне питання, яке важливо розглянути, – це купівля або оренда приміщення. Що стосується оренди, то вона приваблива лише на самому початку. Наприклад, Ви відкрили магазин, але він не приносить прибутку – тоді магазин можна закрити, гроші зберегти і перейти на нове місце. Проте якщо Ви упевнені, що ваш магазин має великі перспективи, краще викупити підібране місце. Адже для того, щоб Ваш бізнес був рентабельний, оренда в товарообігу повинна складати не більше 10%.
Якщо її величина перевищує таку суму – продовжувати договір ренти не варто.
Коли ви визначилися з приміщенням, наступний етап – це створення інтер’єру. Важливо, щоб в магазині було багато світла, скляні полиці, плакати з назвами компаній і марок,рекламними слоганами та ін. Конкретна марка повинна мати своє чітко певне місце, а увесь товар розташовується на полицях в строгому порядку. Безумовно, доведеться витратити великі гроші на оформлення, але усе це злишком окупиться. Усі магазини, що спеціалізуються на косметиці і парфюмерії, відповідають таким вимогам.

Читайте також: Миловаріння