Контент-менеджмент – що потрібно знати

Інтернет бізнес,що потрібно знати про контент-менеджмент

Що необхідно знати про контент-менеджменті

 

конт2На жаль, багато підприємці досі перебувають у полоні помилок щодо ефективності або неефективності прийомів контент-менеджменту. Давайте більш детально розглянемо список найбільш поширених:

1. Моя категорія клієнтів – не прихильники соцмереж.

Не сперечаємося. Можливо, ваші клієнти – переважно люди похилого віку або ті, кому просто немає часу для просиджування за монітором, ставлячи «лайки» під черговим постом. Однак згідно з даними соцопитування, , на кінець жовтня 2013 року загальний портрет користувачів соціальних мереж виглядає приблизно так: 59% респондентів від 18 років і старше є активними користувачами Інтернету і соцмережами зокрема. Це означає, що послугами глобальної мережі вони користуються щодня або кілька разів на тиждень. Серед молодих людей (до 25 років) цей показник склав 91%. Активних користувачів у віці від 25 до 40 років налічується 84%, а людей старше 55 – близько 23%. Тому ймовірність того, що ваші клієнти ніколи і ні за яких обставин не користуються соціальними медіа відносно невисока.

2. Соціальні мережі не піддаються вимірюванню.

Незважаючи на те, що виміряти потік клієнтів, формований завдяки рекламі на білбордах, радіо, телебаченню і друкованим виданням неможливо, чомусь саме від соцмереж підприємець очікує появи якоїсь магічної кнопки, яка дозволить йому управляти цим потоком потенційних клієнтів, автоматично перенаправляючи їх прямо на його сайт. Перш ніж займатися пошуком відповіді на питання: «Чи дає цей ресурс прибуток?», Об’єкт вимірювання для початку потрібно створити.

3. Важливість відсутності уваги до негативного зворотного зв’язку.

Завдання будь-якого продавця не в тому, щоб ощасливити засмученого клієнта. Хоча, якщо це під силу – йому це тільки в плюс. Його завдання в тому, щоб переконати покупця в прагненні компанії до самовдосконалення і готовності підлаштуватися під вимоги кожного клієнта. Саме від правильної реакції на негативні відгуки і коментарі залежить перше враження інших користувачів, що відвідали ваш сайт. Чим швидше піде відповідь з боку адміністрації на будь-яке, нехай навіть неприємне, зауваження клієнта, тим краще.

4. Соціальні мережі загрожують забуттям електронної пошти.

Мабуть, сама нелогічна омана, враховуючи той факт, що для реєстрації в будь соцмережі необхідний електронний ящик. Тому очікувати повного викорінення електронної пошти не доводиться. Соцмережі та електронні листи – зо два не взаємовиключних, а взаємодоповнюючих методу просування вашого бізнесу.

5. Тільки лідери думок створюють контент.

Частка правди в цьому є. Але ніхто не відміняв необхідність у додатковому контенті, хай не настільки якісному, але не менш ефективному. Ефективним його робить вузька спрямованість і адресація до певної категорії клієнтів. Його створення можна довірити співробітникам або клієнтам компанії.

6. Соцмережі та контент-маркетинг – абсолютно різні види діяльності.

Якщо виразиться метафорично, то контент – це полум’я, а соціальні медіа – пальне, що допомагає його розпалити. Для повноцінного результату вони повинні працювати в тандемі, а не виключати один одного.

7. Контент – джерело інформації про ваші товари і послуги.

Суть вдалою стратегії контент-менеджменту полягає в тому, щоб надати користувачеві матеріали, що володіють для нього цінністю і при цьому розповісти про свою компанію. Але виклад матеріалу не повинно складатися на сто відсотків з розповіді про ваш бізнес.

8. Великі обсяги контенту здатне розкрити всі ваші козирі.

Наявність списку інгредієнтів ще не гарантує смачно приготованого блюда.

 

Читайте також:Стартап – корисні поради

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>