Холодильна пошта

cataloggallery_44Мабуть, доставка свіжих продуктів харчування з навколишніх ферм і приватних господарств вже мало кого здатна здивувати у великих містах. Хоча в нашій країні такий вид бізнесу розпочав отримувати поширення віднедавна, вже сьогодні у користувачів інтернету є безліч пропозицій по онлайн-покупці домашньої птиці, овочів, грибів, фруктів, м’яса, горіхів і т. д. Необхідно лише відвідати який-небудь сайт фермерського магазину, вибрати потрібні товарні позиції і день їх доставки. А далі – чекати кур’єра з екологічно чистими плодами фермерських полів.

Здавалося б, процедура закупівлі фермерських продуктів таким чином максимально спрощена, але навіть в ній ще є можливості для вдосконалення. Що наочно доводить російський проект «Фермовоз». Його творці вивчили принципи роботи сторонніх фермерських інтернет-магазинів і змогли знайти деякі недоліки, основний з яких планують усунути в рамках власного проекту.

Суть проекту «Фермовоз»

Головна незручність при замовленні товарів в інтернет-магазинах (не важливо – фермерських або інших) – незручне для одержувача час доставки. Нерідко призначається день і орієнтовний проміжок часу, в який кур’єр зв’яжеться з вами і повідомить про швидке прибуття. Добре, якщо магазин повідомить час прибуття кур’єра з точністю до 1,5-2 годин. Якщо ж склад знаходиться далеко, то повідомляється зазвичай лише якась половина дня (перша або друга), в якій слід чекати кур’єра. Доводиться сидіти вдома, відклавши всі сторонні справи. А тут ще сам кур’єр може зателефонувати під кінець дня і сказати, що до сьогодні не встигає, а буде тільки завтра (таке також буває).

Саме цю проблему невизначеності прибуття товару і взялися вирішити «фермовозчики». Як? За рахунок встановлення в під’їздах будинків особливих поштових скриньок, а точніше – холодильників з осередками для кожного мешканця. У цих осередках кур’єр буде залишати для замовників продукти з фермерського інтернет-магазину. Таким чином, вам вже немає потреби неодмінно вичікувати будинку приходу посилки – без шкоди для її вмісту вона буде чекати вас в холодильнику стільки, скільки потрібно. Кожна дверцята від кожного відсіку захищена унікальним паролем доступу, а сам холодильник «обгорнутий» в вандалостойкий корпус, так що навіть відсутність консьєржки в під’їзді для нього не проблема. Крім того, планується кожну холодильну поштову установку оснащувати відеоспостереженням.

Як тільки посилка доставляється, клієнт отримує sms-повідомлення, в якому буде вказано номер комірки, пароль та термін зберігання. Все, як бачите автоматизовано і максимально зручно для замовника. Можливо, вивчення досвіду конкурентів і бажання зробити власний сервіс також більш зручним для клієнтів надихне і вас на якесь нововведення у вашій бізнес-ніші. Бажаємо успіхів!

Читайте також: магазин-ферма

 

1 Comment

  1. Pingback: Шпалери 3D | Український бізнес портал

Comments are closed.