Кав’ярні: аромат успішного бізнесу

bpc-po-indiiski-451x292Кав’ярні – місце приємного відпочинку, романтичної зустрічі, цікавої бесіди і просто гарного міцного кави. І сьогодні цей солідний бізнес набирає стрімкі обороти. Кав’ярні наповнюють ароматом затишні провулки і шикарні «стріт» великих міст. І, треба сказати, непогано збагачують своїх власників.

Вигідна кава

Бізнес на каву завжди був вигідним і успішним. Найпростіша математика дозволяє «прикинути» дохід бізнесмена продає чашку кави. Розрахуємо. Кава коштує в межах 10-20 доларів за один кілограм, цього вистачить приблизно на 140 чашок. Собівартість чашки в межах 14 центів. Середня ціна за філіжанку кави від 1 долара. І того: феноменальний прибуток – до 1000%. На собівартість, природно, впливає і ціна кавового обладнання, оренда будівлі, і податки, і обслуговування, і інше. Але навіть все це не заважає тому, що правильно поставлене бізнес кав’ярні окупається в середньому за рік – півтора.

Гарна кав’ярня має багато важливих складових, які створюють той неповторний «аромат місця», що вабить до себе гостей.

Вибір місця

Визначаться з місцем розташування майбутнього закладу, варто дуже ретельно. Від того де розташується кав’ярня, залежить рівень (а отже, цінова політика), кількість (а значить, і обсяг оборотних коштів клієнтів. Концепція бізнесу безпосередньо залежить від очікуваних відвідувачів.

Можливо – це буде жваве невелике місце, де у центрі міста, а може бути, солідне місце зустрічі для ділових людей, які бажають самоти і тиші. Або ж романтична прихована від сторонніх очей кав’ярня у затишному парку.

Сорт зерна

Вибір кавового зерна, мабуть, одна із самих основних складових успішного бізнесу кав’ярень. Сама назва закликає людей, насамперед на чашечку гарячого». Тому прибутковий бізнес на каву – неможливий без участі професіоналів, які знаються на каву. В першу чергу – це сорт. З усього розмаїття кавових дерев для приготування звичного більшості кави, використовують тільки два:

– арабіка з м’яким, спокійний і ніжним смаком;

– робуста має різкий і кілька грубий смак.

Другий момент – спосіб і якість обжарювання зерен. Без умілих рук можна все зіпсувати. Неякісна обжарювання – погубить напій, а слідом за ним і бізнес.

Довіра професіоналів

Основа будь-якої кав’ярні, її головний виробничий механізм – це кавова машина. Тільки професійна, якісна сучасна модель здатна гідно виконати всі покладені на неї функції. Традиційно кращими є машини виробництва Італії. Тип машини повинен відповідати завантаженні і вимогам закладу.

Існує три види кавових машин: автомати, напівавтомати, суперавтомати. Приставка «супер» себе виправдовує. Машина сама виконує технологічні операції: помол, прессовку, варіння і так далі. Одним натисканням кнопки можна отримати чашку еспрессо. За годину від машини можна домогтися 240 гарячих чашок кави. Машини програмуються, що зводить практично до нуля втручання персоналу. Правда, ціна техніки відповідна від 10 до 15 тис. дол.

При великому завантаженні кав’ярні зручно застосування кавоварок, розрахованих на одночасне приготування до 4-х чашок.

Кавомолка – це другий механізм, який повинен бути у поважаючому себе закладі. Оскільки саме від помелу кави залежить його смак.

Кав’ярні пропонують своїм гостям кондитерські вироби власного приготування. З цього випливає необхідність і додаткової техніки для їх виробництва.

Перелік можна розширювати і розширювати, як і асортимент кав’ярні. А це, в свою чергу, подиміти дохід власника і престиж закладу.

Атмосфера кав’ярні

Атмосфера – це те, за чим!» люди приходять в кав’ярню. Можливо, гість далеко не гурман і не розбирається навіть у тому, як правильно називається кави. І найпростіший рецепт гарячого напою його вразить. Але атмосфера, затишок, стиль – цим не обдурити.

Не рахуючи аромату, який повинен укутувати вже на підступах до кав’ярні, перше, на що звертають увагу відвідувачі – це барна стійка. Серце будь-якого закладу. І, це серце змушують жити – кавоварка і висококласний фахівець-бармен.

Все інше: столики, зручні стільці, серветки, скатертини, штори, квіти, чистота… Надзвичайно важливі моменти, без яких неможливий успішний бізнес.

Але головний магніт, який буде вабити до себе клієнтів – це чашка гарячого ароматного кава, повітряне тістечко і посмішка офіціанта.

Читайте також: про виготовлення піци за ескізами клієнтів