Інфобізнес

Інфобізнес, чи вигідно?

инфобизнесІнфобізнес – це отримання прибутку від продажу інформації. Чим яскравіше упаковка, агресивніше реклама, голосніше ім’я продавця і більше база передплатників, тим успішніше продається продукт.
Питання про те, навіщо потрібний інфобізнес, чи вигідне його створення і чи варто пробувати себе в цій сфері,хвилюють багато блогерів , власників сайтів і інших зацікавлених осіб. Власне кажучи, рентабельність інфобізнесу залежить від безлічі чинників – зацікавленості цільової аудиторії, якості пропонованого інфопродукту,розкрученості імені його творця і ін. Але, в цілому, вже сьогодні можна назвати масу прикладів, коли розпочали свій інфобізнес з нуля люди стають мільйонерами.
І цей факт часом штовхає на створення інфобізнесу навіть тих, хто в принципі не готовий до його організації і має найсмутніші уявлення про те, як саме варто вести подібну роботу.

Інфобізнес, що це?

Інфобізнесом сьогодні прийнято називати маловитратні проекти, здатні монетизувати за рахунок певних зусиль із їх просування з боку творця або партнерів, що притягаються з боку. Фактично, під інфобізнесом розуміється формат системи, яка приноситиме доход за рахунок свого розвитку і нарощування об’єму учасників.Але при цьому не варто забувати про те, що основна мета такого проекту – реалізація інфопродуктів, тобто отримання прибутку як кінцевого підсумку усієї роботи.

Інфобізнес, чи вигідно?

Інфобізнес, в першу чергу, покликаний вирішувати основну проблему інтернет-користувачів – проблему швидкого пошуку якісної актуальної і корисної інформації.Цілком логічно припустити, що саме за такий продукт люди будуть готові платити гроші. Тобто для того, щоб інфобізнес став дійсно вигідним, необхідно створити відповідну базу не лише для його старту, але і для подальшого розвитку з довгостроковою перспективою.

Інфобізнес, шляхи розвитку

Власне кажучи, інфобізнес можна розвивати в двох напрямах:
консалтінг, тобто монетизація власних знань і досвіду шляхом ведення приватної консультаційної діяльності;
створення і продаж інфопродуктів (відеокурси, електронніі аудіокниги, вебинары, ведення курсів і ін.).
При цьому найважливішим показником перспективності вибраного напряму діяльності є професіоналізм творця інфобізнесу або його команди. Саме професіонали в тій або іншій сфері досягають успіху в інфобізнесі,незалежно від популярності вибраної ніші і рівня конкуренції.

Чи варто інвестувати в інфобізнес?

Інвестування в інфобізнес, як і у будь-який інший проект,може бути досить вигідним і нести в собі певні перспективи. Але і ризик втратити вкладених кошти у випадку з інфобізнесом досить великий. Адже, входячи в проект до його старту або на початковому етапі розвитку,інвестор не має ніяких гарантій і діє “на свій страх і ризик”.А інвестиції в успішний інфобізнес вимагають серйозних вкладень, адже поступатися частиною прибутку безоплатно не стане жоден бізнесмен.
Інфобізнес, безумовно, є привабливим з точки зору інвестування напрямом діяльності.
Плюси інфобізниса:
швидка окупність;
висока доходність;
перспективи розвитку.
Але високий ризик таких проектів, незважаючи на безперечну популярність і перспективність напряму вцілому, все ж дає відповідь на питання про те, чи вигідний інфобізнес, неоднозначним і вимагаючим ухвалення зважених рішень у кожному конкретному випадку.

Читайте також: Інтернет бізнес ідеї очима інвестора

1 Comment

  1. Pingback: Що краще на CPA- ринку? | Український бізнес портал

Comments are closed.