Ідея бізнесу – Копі-центр

копицентрКопі-центр

Потреба населення в копіювальних центрах росте з кожним днем. Постійно потрібно щось:
– скопіювати;
– роздрукувати;
– залити інформацію на СД, флеш-карту;
Скласти або роздрукувати готові форми бланків,договорів і так далі;
– заламинировать документ;
– заправить картріджи;
– заповнити анкету на закордонний паспорт та багато ще чого.
Усе це, а в перспективі і інші поліграфічні роботи, можна буде виконати в копі-центрах.
Клієнтами можуть бути працівники бізнес-центрів,державних підприємств, студенти ВНЗ і просто “люди з вулиці”. Вони у вас будуть цілорічно, незалежно від пори року.
Передусім, необхідно визначиться з місцем знаходження нашого магазинчика. Краще всього, щоб він знаходився в центрі міста або в іншому жвавому місці, де розташовано багато ВНЗ, підприємств, бізнес-центрів і державних установ. Адже саме в цих місцях з ранку до вечора мешкають наші майбутні клієнти. Приміщення можна арендувати, а можна побудувати або купити невеликий кіоск – все залежить від населеного пункту, в якому Ви організовуватимете бізнес.
Далі приступаємо до закупівлі устаткування. Вам знадобиться копіювальний апарат (ксерокс), а також комп’ютер з принтером, сканером і, бажано, з підключенням до Інтернету.
Де ж узяти устаткування для копи-центра і якій з фірм віддати перевагу? Зараз не проблема придбати копіювальне устаткування. Досить багато фірм, які займаються, як постачанням техніки певної марки, так і можуть запропонувати вам прайс-лист, що включає усе необхідне для копі-центра устаткування. Менеджери таких фірм не лише зроблять доставку устаткування до вас в офіс, але і зроблять монтаж “під ключ”.
Коли все вже на своїх місцях, складіть список послуг, що надаються. Ціни визначайте, керуючись їх затребуваністю. Копіювальні роботи і роздрук документів -найбільш затребувані послуги, тому на них мають бути найменші ціни. Меншою “популярністю” користуються послуги із запису інформації на диски і складання форм бланків, значить, ціни на них мають бути трохи вище.Маючи відповідні навички, ви зможете також надавати послуги із заправки картріджів.
Проте, незважаючи на досить високу затребуваність цієї послуги, ціна на неї частенько немала.
Як ви розумієте, сучасний копі-центр вимагає кваліфікованих фахівців. У штаті має бути присутнім дизайнер, для обробки документів і всілякого їх коригування, сучасне цифрове устаткування вимагає доброго фахівця, незважаючи на простоту в зверненні. І,звичайно, витрати на рекламу, без якої не обходиться відкриття жодного підприємства.
Для того, щоб притягнути клієнтів, необхідно витратити кошти на рекламу. Наберіть на комп’ютері і роздрукуйте рекламні листівки, роздайте їх студентам, щоб у разі потреби, вони знали куди звертатися. Приладнати на вхідних дверях яскраву вивіску з назвою копі-центра або біля входу до будівлю поставте рекламний щит. Відмінним способом притягнути клієнтів, буде розміщення інформації про вашу фірму в мережі Інтернет. У такий спосіб ви притягнете увагу не лише студентів, але і багатьох що бажають скористатися вашими послугами.
Розмістіть на сайті інформацію про пропоновані послуги і прайс-лист з цінами на них. Розкажіть, на якому устаткуванні ви працюєте, зацікавте клієнтів знижкам

Тепер давайте підрахуємо витрати і доходи копі-центра.

За аренду приміщення треба буде платити, в середньому, $200, залежно від місця розташування. На устаткування піде ще до 1000 доларів. Не забувайте, що раз на місяць доведеться викладати приблизно по $100 на папір і витратні матеріали. Якщо у вас не має можливості самостійно бслуговуватиме клієнтів вашого копі-центра, доведеться найняти оператора ПК. Тоді врахуйте при розрахунку його щомісячну зарплату біля $200. У сумі, вам доведеться витрачати щомісячно 500 доларів.
Як показує практика, звичайний копіювальний центр в місяць приносить від $1000 до $1500 доходу. Все залежить від того, де він буде розташований, які послуги надаватиме і скільки ці самі коштуватимуть. Виходить, що подібний проект окупається за 3-4 місяці.

Читайте також: Світлодіодне освітлення