Франшиза суші-бар

Категорії бізнесу: Суші, громадське харчування
Країна походження: Україна
Рік початку діяльності: 2013
Кількість власних об’єктів: 5
сушиКількість вже діючих франшиз: 1
Терміни окупності франшизи: від 3міс.
В яких містах вже працює: Макіївка, Дніпропетровськ, Горлівка, Павлоград, Полтава
Мінімальна сума інвести: 1 400 $
Максимальнная сума інвестицій: 2 700 $
Необхідна кількість співробітників від 1 до 4-х в залежності від розміру студії Асуші

ФРАНШИЗА АСУШІ

Потенціал бізнесу по приготуванню суші та ролів – японських делікатесів – обумовлений підвищеним попитом на тлі зростаючої популярності в країнах по всьому світу, в тому числі і в Україні. Приготування суші та ролів вимагає знання і майстерності, почерпнутих з японської культури. Надається франчайзером технологія допомагає прискорювати приготування, робить його доступним для торгового формату. При цьому, продукція володіє яскравим і незабутнім смаком. Технологія приготування рису нашого дозволяє його робити дуже соковитим, і, в поєднанні з ніжним сиром і лососем (класика ролів), роли просто тануть у роті, а приємний післясмак надає наш фірмовий соєвий соус, приготований за особливою рецептурою. Раз у три місяці меню Асуші поповнюється новими стравами, не перестаючи радувати клієнтів новими кулінарними витворами.

Мережа Асуші характеризується високим рівнем якості обслуговування клієнтів, що сприяє формуванню лояльного ставлення покупців. Безліч клієнтів мережі залишає свої позитивні відгуки (відгуки на сайті Асуші, відгуки ВКонтакте).

ФОРМАТ ФРАНШИЗИ:

суши2Формат франшизи “sushi to go” (суші на винос і доставку):

1) студія Асуші в окремому приміщенні площею від 20 до 40 м2;
2) “острів” в торгово – розважальному центрі площею від 2,5 до 5 м2.

В залежності від формату і вигідність місця розташування прибутковість бізнесу складає 10 – 70 тисяч гривень.

ЩО ВХОДИТЬ В ПАУШАЛЬНИЙ ВНЕСОК:

Франчайзі одержує всі переваги роботи з успішним брендом:

– комплектація обладнанням, інвентарем, продуктами, пакувальною продукцією та ін. для мінімізації видаткової частини;
– розкручена торгова марка;
– концепція фірмового стильового оформлення;
– успішна високоефективна бізнес-модель;
– технології приготування, технологічні карти страв, унікальна рецептура і ноу-хау;
– правила якісного обслуговування клієнтів, які відрізняють Асуші від конкурентів;
– проект планування, рекомендації по дизайнерському оформленню, підбору меблів;
– налагоджену систему постачальників, що надають якісну продукцію;
– сприяння в маркетинговому просуванні;
– рекламні макети;
– розміщення інформації про франчайзі на вебсайті Асуші;
– використання групи ВКонтакте налічує понад 7,6 тис. осіб, рекомендації щодо ефективного залучення в групу потенційних клієнтів з міста франчайзі;
– моніторинг і контроль відповідності стандартам мережі, якості обслуговування, якості продукції;
– навчання керівника і співробітників;
– супровід франчайзера на всіх етапах роботи.

сушибарЩО ВХОДИТЬ У СУМУ ІНВЕСТИЦІЙ:

У суму інвестицій входять всі необхідні витрати на відкриття та початок роботи студії Асуші, крім оренди і зарплати персоналу.

ВИМОГИ ДО ПОТЕНЦІЙНОГО ФРАНЧАЙЗІ:

Приміщення 3м2-45м2.
Будь-яке місто України з населенням понад 50 000 чоловік.

НАВЧАННЯ ТА ПІДТРИМКА ФРАНЧАЙЗЕРА:

Проводиться повне навчання керуючого студією Асуші і працюючого персоналу.

Час, необхідний на підготовку до початку роботи – 1 місяць (після підписання договору, оплати паушального внеску та підбору необхідного приміщення набувається необхідне обладнання, замовляється меблі, вивіска, рекламні матеріали, готується персонал і керуючий студією).

Читайте також: франшиза SUBWAY