Франшиза «Шоколадниця»

«Шоколадниця»одне з найбільших підприємств у сфері ресторанного бізнесу в країнах СНД. Історія мережі кав’ярень бере свій початок у 60-х роках минулого століття, в прославленому кафе «Шоколадниця», єдиному місці в столиці, де протягом декількох десятків років гості мали приємну можливість насолоджуватися вишуканими напоями та ласощами: ароматним гарячим шоколадом і легендарними млинцями з шоколадною або горіховою начинкою.
З 2001-го року всім знайому назву «Шоколадниця» відродилося в торгову марку, під якою в даний час працює понад двох сотень кав’ярень.
Починаючи з 2006-го року, спостерігається активний розвиток мереж кофеїн в країнах ближнього зарубіжжя. У це число потрапляє й Україна, де успішно працюють дванадцять кав’ярень, десять та в яких знаходяться у столиці.
Інформація для франчайзікофейня
Підтримка

  • консультація і допомога в питаннях вибору приміщення, проектування, будівництва і оформлення документації;
  • затвердження специфікації устаткування і технологічного плану, дизайн-проекту, списку постачальників продуктів і устаткування;
  • консультації по підбору персоналу, продажу;
  • навчання фахівцями компанії співробітників і менеджерів кав’ярні;
  • аналіз бізнес-плану;
  • підтримка професіоналів кавового бізнесу (реклама, досвід, навчання, ноу-хау, маркетинг, менеджмент) протягом усього строку дії договорнавчання персоналу кав’ярні всім стандартам і принципам мережі кав’ярень.

    Необхідна сума інвестицій
    Сума інвестицій складає не менше 81.000$
    Роялті: 7%
    Основні вимоги до потенційного франчайзі:

 

  • сприятлива ділова репутація;
  • можливість і бажання керувати всіма необхідними процесами;
  • орієнтація на тривале співробітництво;
  • підтверджена платоспроможність;
  • дотримання корпоративних стандартів і правил кав’ярень «Шоколадниця» з оснащення ресторану, обслуговування гостей і приготування страв;
  • досвід у веденні ресторанного бізнесу або ж можливість найняти у власну команду професіоналів у даній галузі.

    Вимоги до приміщення:
    Кав’ярня має бути розташована на перетині інтенсивних пішохідних і транспортних потоківрозважальних і торгівельних центрах, спортивних та готельних комплексах, вокзалах і аеропортах, навчальних закладах. Також бажано наявність можливостей паркування автотранспорту і зручних під’їзних шляхів.
    Цільові регіони: Крим, Донецьк, Одеса, Харків, Дніпропетровськ.

    Існуючі формати:

  • кав’ярня Шоко-Експрес: від 50 м2 до 80 м2
  • кав‘ярня в окремому приміщенні: від 160 м2 до 200 м2

кав‘ярня в ТРЦ: від 80 до 140 м2 м2

Читайте також: Франшиза “BurgerCLUB”