Франшиза “Paolo Conte”

Торгова марка: P. Cont, Paolo Conte.
Вид діяльності: Роздрібна торгівля чоловічим та жіночим взуттям, одягом і аксесуарами.
Приблизні інвестиції: від 000 000 грн.
Потреба в приміщенні: від 70 м2.
Компанія-правовласник: ЗАТ «Паоло Конте».
Кількість точок/партнерів по лінії франчайзингу: 60.
Паушальний внесок: 150 000 грн.
Роялті: немає.
Рекламний або маркетинговий фонд: не повідомляється.
Планований період окупності: від 18 міс.

Магазин-салон Paolo ConteМагазин-салон Paolo Conte

Бутики взуття та одягу «Paolo Conte» («Паоло Конте») – група компаній, яка займається виробництвом і реалізацією модного чоловічого та жіночого взуття, одягу і аксесуарів під торговими брендами «Paolo Conte», «Paolo Conte fashion», «P. Cont». Бренд з головним офісом в Києві і виробництвом в Китаї заснований в 2000 році і присутній сьогодні на території Україні і ближнього зарубіжжя.
У Paolo Conte широкий модельний ряд чоловічого та жіночого взуття, чоловічого одягу (штани, піджаки, сорочки, джинси, куртки та інше) та жіночого одягу (блузи, сукні, штани, плащі, спідниці та інше) та аксесуарів. Компанія повідомляє про оригінальному дизайні одягу та взуття і про пріоритетному використанні натуральних матеріалів. В основі колекцій Paolo Conteтенденції світової моди, надихнули дизайнерів компанії. Компанія заявляє про себе, як про одного з лідерів взуттєвого рітейлу України.

Paolo Conte використовує кілька каналів збуту: франчайзингову мережу монобрендових магазинів взуття і одягу, власні фірмові магазини, оптове напрямок, а також мережа дисконтних магазинів.

Paolo Conte розвиває чотири напрями франчайзингу

  • взуття і аксесуари в цінових сегментах середній, середній+;
  • взуття та аксесуари у ціновій групі mass-market;
  • одяг і аксесуари в цінових сегментах середній, середній+;
  • взуття/одяг/аксесуари в цінових сегментах середній, середній+.

Особливості франшизи Paolo Conte

Допомога партнера-франчайзі в підборі приміщення для бутіка одягу і взуття Paolo Conte.
Виїзд співробітника відділу розвитку Paolo Conte у місто майбутнього бутіка франчайзі для оцінки потенціалу регіону (аналіз конкурентного середовища, визначення місткості ринку взуття і одягу, аналіз соціально-демографічної структури регіону, рівня доходів і т. д.).
Складання індивідуального бізнес-плану для франчайзі Paolo Conte.
Розробка дизайн-проекту майбутнього бутіка взуття та одягу.
Консультації з наповнення магазину взуттям та одягом.
Базове навчання персоналу, керуючого магазином франчайзі, в київськогму офісі Paolo Conte. В навчання включені: персонал, маркетинг, реклама, мерчендайзинг, програмне забезпечення. По закінченні стажування з виїздом в діючий магазин Paolo Conte в Київ.
Приїзд менеджера на відкриття нового бутіка.
Надання макетів POS-матеріалів до відкриття магазину взуття та одягу.
Доставка замовленого товару до транспортної компанії безкоштовна.
Товарне кредитування франчайзі.
Спільне з франчайзером просування бренду взуття та одягу Paolo Conte в регіоні, у тому числі з компенсацією франчайзі 50% від загальної суми затвердженого бюджету для реклами.
Інша необхідна підтримка, як при відкритті нового бутіку взуття та одягу Paolo Conte, так і при його роботі.

Читайте також: франшиза “Zara” 

2 Comments

  1. Pingback: Франшиза “Pierre Cardin” | Український бізнес портал

  2. Pingback: Франшиза “Vita Da” | Український бізнес портал

Comments are closed.