Франшиза мережі міні-маркетів «Копійка»

7Торгова марка франшизи: невеликі роздрібні магазини продуктів харчування «Копійка»

Необхідні ресурси: торгове приміщення площею 100-300 квадратних метрів, відповідні вимогами Х5 Retail Group

Первинні інвестиції: від 800 тисяч до 3 мільйонів гривень

Вартість франшизи: 105 тисяч гривень

Подробиці про франшизу

Мережа невеликих магазинів «Копійка» управляється групою Х5 Retail Group, яка контролює і ряд інших торгових мереж України, включаючи магазини «Пятерочка», «Патерсон», «Перехрестя» і «Пятерочка». Особливість мережі «Копійка» полягає в тому, що ці невеликі магазини самообслуговування забезпечують максимально швидкі і зручні покупки поблизу будинку покупців. Асортимент магазинів включає близько трьох тисяч найменувань найбільш популярних і недорогих продуктів харчування. Компанія Х5 Retail Group пропонує співпрацю підприємцям за схемами прямого і зворотного франчайзингу.

Пряма франшиза

При укладенні договору прямого франчайзингу, компанія Х5 Retail Group надає партнеру право користування товарним знаком «Копійка». Додатково налагоджується робота з постачальниками до 80% асортименту магазину. Однак на відміну від зворотного франшизи, крім виплати первинної вартості франшизи пряма схема передбачає регулярні відрахування роялті в розмірі 2% від щомісячної виручки.

Зворотна франшиза

Цей напрямок розвитку мережі продовольчих магазинів «Копійка» вважається пріоритетним. Зворотна франшиза передбачає не тільки передачу права на використання товарного знаку, але і укладення агентської угоди. Згідно з цим договором, компанія Х5 Retail Group бере на себе постачання 80% асортименту продукції за винятком алкогольних напоїв. Іншу частину асортименту франчайзі може формувати на свій розсуд в залежності від попиту в конкретному регіоні. Найбільш вдалими варіантами розширення асортименту зазвичай стають напівфабрикати, продукція кулінарії і молочні продукти. Зворотна франшиза передбачає передачу всієї виручки магазину в касу Х5 Retail Group наприкінці робочого дня, після чого 17-25% загальної суми повертається франчайзі як агентської винагороди. Ці кошти витрачаються на зарплату співробітників магазину, податки, комунальні послуги та інші поточні витрати. Решта агентської винагороди являє собою чистий дохід франчайзі.

Процедура запуску магазину франшизи «Копійка»

В першу чергу експерти Х5 Retail Group проводять оцінку торгового приміщення на відповідність вимогам компанії. Враховується не тільки стан будинку та комунікацій, але і його розташування і конкурентне оточення. Якщо будівля отримує схвалення, складається бізнес-план відкриття нового магазину мережі «Копійка» з розрахунком строку окупності. Зазвичай він становить до 15 місяців. За підписанням договору франшизи слід підготовка приміщення до початку робіт, ремонт, створюються первинні замовлення товарів, наймається персонал і проводиться його навчання. Обов’язковою умовою є і підключення до інформаційних систем мережі «Копійка».

За і проти

Укладаючи договір франшизи на відкриття магазину мережі «Копійка», ви отримаєте шанс вести бізнес без особливих зусиль. Компанія Х5 Retail Group здійснює централізовані поставки більшої частини асортименту магазину. А використання корпоративного програмного забезпечення дозволяє автоматично відстежувати групи товарів, які мають потребу в поповненні запасу. Також ви отримаєте шанс брати участь у централізованих промо-акціях мережі «Копійка». З іншого боку, ви, як власник магазину, будете постійно перебувати під контролем з боку компанииХ5 Retail Group, яка буде стежити за дотриманням мережних стандартів. У вас також буде мінімум можливостей впливати на асортимент у вашому магазині товару.

Читайте також: продаж італійського морозива

1 Comment

  1. Pingback: IT- франчайзинг | Український бізнес портал

Comments are closed.