Франчайзинг як готовий бізнес

Як правильно обрати франшизу

Уявімо, що Ви зважили всі «за» і «проти» франчайзингу й у результаті зважилися скористатися вже готовим товарним знаком і моделлю бізнесу. Припустимо, Ви вирішили купити франшизу в Київі. Яким буде Ваш наступний крок? Думаю, Вам треба визначитися, який саме продукт або послугу Ви хотіли б інвестувати свої заощадження. Так як Ви плануєте займатися цим бізнесом протягом декількох років або навіть десятиліть, Ви напевно захочете переконатися, що Ви робите правильний вибір.

Пропонуємо Вам декілька простих запитань, відповіді на які допоможуть Вам звузити варіанти у тій чи іншій галузі франшизи.франшиза

1. На які товари і послуги є попит?

Дізнайтеся, на що є високий попит у Вашому регіоні. Якщо у населення не буде потреби в тому, що запропонуєте, Ви розоритеся.

2. Яка конкуренція?

Невелика конкуренція — це добре, але висока – це вже проблема. Наприклад, якщо Ви дивитеся на франшизу від компанії, що виробляє пончики, озирніться, чи немає ларьків з пончиками на кожному кутку Вашого міста чи району.

3. Яка популярна франшиза?

Більшість споживачів куплять товар, який легко впізнають. Треба знайти бренд, який вже знайомий Вашим потенційним клієнтам, але щоб представництва не дуже густо були представлені у Вашому регіоні.

4. Чи зможете Ви управляти цим видом бізнесу?

На жаль, деякі підприємці обходять це питання стороною, і в кінцевому підсумку покупка франшизи, яка не відповідає їх таланту і здібностей, не приносить успіхів. Незабаром вони втрачають інтерес до бізнесу, розчаровуються і закривають магазин.

5. Доступно навчання і підтримка франчайзера?

Щоб бути успішним, ви будете потребувати в повній підтримці з боку франчайзера, особливо коли справа доходить до підготовки Ваших співробітників. Якщо ця підтримка є невизначеною, або не пропонується взагалі, краще вибрати інший бізнес.

6. Який потенціал зростання?

Є можливість рости і процвітати в найближчі роки, або франшиза ненадійна, скоро зникне, залишивши Вас біля розбитого корита? Постарайтеся проаналізувати перспективи.

7. Як відгукуються про франшизу інші франчайзі?

Знайдіть когось, хто володів системою франчайзингу, яку Ви розглядаєте, і з’ясуйте, що їм подобається і не подобається, купили б вони її знову, якщо був шанс все змінити.

Вдалого Вам вибору!

Читайте також: IT- франчайзинг

1 Comment

  1. Pingback: Франшиза TUI | Український бізнес портал

Comments are closed.