Фаершоу

фаершоу2Організація вогняного шоу

Як відомо, кручення вогню як вид розваги і спосіб провести вільний час, зародився в Європі. Майстер Fire Show називається спіннер (у перекладі з англійського spinn -крутити, вертіти). Ця бізнес-ідея підійде як для окремих фізичних осіб, так і для власників бізнесу, що відбулися, -агентств по організації свят, досвідчених аніматорів, і тому подібних підприємств, що надають послуги розважального характеру.

Старт бізнесу

Передусім, збираєте навколо себе таких же ентузіастів,що вміють професійно працювати з вогнем і що дотримуються техніки безпеки при роботі з пій, стаффами і віялами в приміщеннях і на вулиці, і можна потихеньку починати. Отже.
Тренування і перші показові виступи краще проводити безкоштовно і у багатолюдному місці – це буде свого роду безкоштовним способом просування : люди побачать барвисту, заворожливу і одночасно таку, що лякає гру з вогнем, і неодмінно захочуть замовити подібне фаершоу на весілля, корпоратив, день народження і будь-яке інше свято.

Капітальні витрати:

Купівля гасу.
Транспортування.
Замовлення костюмів.
Купівля інвентаря основного (сценічного) і додаткового, простіше – тренувального (віяла, пій, стаффи, і інші пристосування для “кручення вогню”).
Пій – м’ячики на ланцюгах або на тканинних шнурках.Головне в поводженні з цим інвентарем – почуття ритму,добрий вестибулярний апарат, відчуття свого тіла і вібрації навколишнього простору.
Разом з демонстрацією пісочного шоу, а також світлодіодного або шоу фейєрверків, фаер-шоу знайшли свою нішу у сфері розважального бізнесу.
Сума, яку ви можете заробити разом зі своєю командою з одного заходу, може коливатися від декількох сотень до декількох тисяч доларів. Можна запропонувати замовникові оригінальну вогняну шоу-програму з костюмами і креативним, нетривіальним сюжетом. Проте таке замовлення коштуватиме досить-таки дорого.
Весільне фаершоу тривалістю до 15-ти хвилин і участю в нім від трьох до п’яти “завойовників вогню” і додатковою організацією фейєрверку може коштувати близько пари тисяч доларів. Крім того, в моду входять ліхтарики, які запускають на воду або так звані “небесні ліхтарики бажань”.

Що ж треба для того, щоб організувати власний Театр вогню?

Як все оформити так, щоб клієнт побажав замовити у вас ще і фейєрверк на весілля або піротехнічне шоу?
За позитивні емоції і враження люди не пожаліют ьвеликих грошей.
Що необхідно враховувати при плануванні і розробці піротехнічного шоу або шоу з живим вогнем?
Індивідуальні побажання замовника і специфіка заходу,на якому демонструватимуться шоу вогню;
Підготовленість майданчика, відведеного під виступ і її відповідність заходам протипожежної безпеки;
Відповідність навколишнього ландшафту протипожежним заходам безпеки;
Правильні розрахунки ціни, яку замовник заплатить за проведення фаер, – або піротехнічного шоу – вона не має бути занадто низькою, але в той же час не адекватно високі ціни можуть відлякати інших потенційних клієнтів.
Досвідчені мастера-спіннера, які зробили успішний і прибутковий бізнес на організації фаер-шоу, розкривають деякі секрети успішного старт-апа. Отже.
Все може початися як з клубу за інтересами, в якому збираються люди, ролевками живої дії, що захоплюються,і крученням вогню, або навіть з сімейного хобі. Важливо,щоб навіть на початку бізнесу те, що ви робите, було на професійному рівні – клієнт помітить халтуру вмить.Професіоналізм досягається не лише тренуваннями і щоденною працею по відточуванню майстерності, але також важливо щиро любити те, чим ви займаєтеся.
Міра майстерності залежить від декількох чинників – це і рівень фізичного стану людини, і його фізична підготовка,почуття такту і ритму, добре розвинений вестибулярний апарат і багато що інше. Хтось схоплює усі елементи нальоту, хтось вимушений наполегливо працювати, щоб виконувати найпростіші прийоми. Але якщо ви бачите, що початківець фаерщик старається що сили, не боїться труднощів, а часом і сильного болю від опіків – у нього все вийде і він стане гідним членом вашої команди.
Пам’ятайте, що навіть сама незначна помилка може послужити причиною серйозної травми для вас або ваших клієнтів.
Хорошою ідеєю додаткового заробітку в мережі інтернет для досвідченого спіннера буде створення повчальних відеокурсів з азами кручення вогню для початківців.Досвідчені бізнесмени – фаерщіки створюють також технічні блоги зі своїми повчальними відео на каналі YouTube.

З чого розпочинається якісний виступ спіннерів?

Передусім – це вивчені елементи, виконання яких доведене до автоматизму. У світі з’являються усі нові способи кручення вогню, усі нові складні елементи. Треба йти в ногу з часом, щоб бути затребуваним і оригінальним у своїх шоу-програмах.
Фігури з вогню
Вогняні фігури

Види вогняних шоу-програм :

Постановочний номер
Цей готовий виступ із заздалегідь відпрацьованим сценарієм, сюжетом, костюмами і усіма іншими атрибутами театрального дійства. Іноді костюми артистів забезпечені световідбиваючими або світлодіодними стрічками для посилення емоційного ефекту від споглядання шоу. Також можна використати світлодіодні пій під час виступу.
Емоційний номер.
Це гра артиста на почуттях глядачів. Тут добре може себе проявити артист – імпровізатор. Глядачі відчувають страх, захват, шок під час подібних виступів.Відповідна музика посилює бажаний ефект – від правильно підібраного музичного супроводу рівно наполовину залежить успіх виступу. Друга половина – це рівень майстерності спіннера.

Як почати бізнес на організації вогняного шоу?

Команда професіоналів зібрана, інвентар закуплений,декілька сценаріїв готових виступів є в запасі.
Неоходимые кроки при організації бізнесу на створенні фаершоу :фаершоу
1. Необхідно зареєструватися, як ІндивідуальнийПідприємець і як платник податків – без цих юридичних процедур ваша діяльність як підприємця вважатиметься незаконною і вам можуть загрожувати з годом штрафні санкції.
2. Чіткий інструктаж команди перед кожним виступом з приводу дотримання техніки протипожежної безпеки.
3. Пошук місця, де можна безперешкодно проводити тренування у будь-яку пору року.
Чи вигідно починати бізнес на проведенні вогняних,піротехнічних і шоу-фейєрверках?
Будь-який бізнес безпосередньо залежить від команди тих, хто вирішив їм зайнятися. Кошти вкладаються в рекламу і способи просування, в костюми, реквізит і інструменти, в купівлю гасу. Нюансів дуже і дуже багато,головний секрет – не зупинятися на досягнутому і помалу вкладати в розвиток бізнесу частину прибутку.
Бізнес на організації фаер-шоу відрізняється вираженою сезонністю: в холодну і дощовиту пору року не вийде провести виступ на відкритому повітрі, а відкритий вогонь не завжди дозволений в закритих приміщеннях з метою збереження життя і здоров’я відвідувачів. Можна замінити фаер -шоу в такий час світлодіодним шоу, наприклад, -воно не менш ефектне і абсолютно безпечно для глядачаі артиста, оскільки в даному випадку використовується не живий вогонь, а спеціальні світлодіодні або неонові трубки .
Досвідчені бізнесмени також відмічають, що в теплу пору року замовлень на проведення шоу вогню на корпоративах, весіллях, днях народження і інших заходах дуже багато. А ось для того, щоб мати можливість виступити на відкритті невеликого готелю або престижного ресторану, на ювілеї відомої фірми або торгового центру,необхідно мати високий рівень майстерності і гідну команду, а також нетривіальні сценарії шоу.
Як додатковий спосіб заробітку можна також назвати організацію школи вогню – своєрідні “освітні курси” – вивикладатимете ази майстерності новачкам, а де які з них,можливо, захочуть приєднатися до вашої команди, за умови, що рівень їх підготовки відповідатиме вашим вимогам.

Чому фаерщики використовують саме гас?

Бензин -легкогорюча речовина, і ризик опіку зростає врази – це дуже небезпечно як для глядачів, так і для самого артиста. Авіаційний гас не самої кращої якості,проте за своїми хімічними характеристиками набагато безпечніше за бензин.
З чого складається інвентар?
Для виготовлення інвентаря використовують шнури, тонкі ланцюги, і асботкань (матеріал з тонких, переплетених між собою азбестових ниток). Спосіб плетіння шнура і кріплення полотна розрізняються залежно від цілей використання : один спосіб дозволяє тканині прогорати швидше, інший навпаки підтримує горіння досить-таки довго. Після того, як інвентар вибраний, сплетений і зібраний, його вимочують в гасі і підпалюють.

Способи просування бізнесу

Самою кращою рекламою буде так зване “сарафанове радіо” – ті, кому сподобався ваш виступ, обов’язково дуже барвисто і емоційно розкажуть про нього своїм друзям і знайомим. А якщо зайти на спеціальні сайти або в соцмережі і створити там групу, то кількість замовлень також збільшиться.
Рентабельність бізнесу є високою ще і тому, що такого роду діяльність зв’язана з деякою небезпекою, і тому не кожен зможе перебороть природний страх перед стихією вогню. Тому рівень конкуренції в цій сфері бізнесу дуже невеликий.
Зазвичай конкуренти діляться на дві великі групи – тих, хто працює з живим вогнем, і тих, хто працює зі світлодіодом.

Способи збільшити потік клієнтів

Скидочные карти для постійних клієнтів. Ця система лояльності діє дуже просто – клієнтові досить замовити у вас декілька шоу, і йому нададуть фейєрверк або показ декількох елементів безкоштовно.
Можливість накопити бонуси за деяку кількість замовлень і обміняти їх або на майстер-клас по крученню вогню, або на невеликий безкоштовний виступ
Добродійність і безкоштовні тренування на відкритому повітрі – ви зможете зібрати де яку суму грошей для дитячого будинку і одночасно показати людям, що ви умієте робити.
Головне в організації показових і інших видів виступів -тісна і продуктивна співпраця з місцевою міською владою.
Чи можна проводити фаершоу в закритому приміщенні?
Варіантів розвитку подій декілька:
Відмовитися від замовлення.
Виступити (при цьому обов’язково треба отримати дозвільні документи від адміністратора і чітко дотримуватися техніки безпеки).
Замінити виступ з живим вогнем на світлодіодне шоу.

Читайте також: Феєрверки на весілля

1 Comment

  1. Pingback: Аніматори | Український бізнес портал

Comments are closed.