Доставка інгредієнтів для приготування різних страв

Кожна сучасна господиня періодично задається метою здивувати своїх рідних, близьких різноманітністю страв на кухонному столі. Для цієї мети вони вдаються до екзотичних страв. При цьому вони часто стикаються з такою проблемою як недоступність певних інгредієнтів. В результаті знову доводиться обходитися традиційними стравами.

Нижче ми розглянемо одну бізнес-ідею, яка не тільки допомагає сучасним господиням в приготуванні нових кулінарних шедеврів, але також є джерелом солідного прибутку для господаря реалізованого бізнес-проекту. В основі останнього лежить онлайн-магазин, який спеціалізується на різноманітних рецептах і на інгредієнтах для їх приготування.563112-300x200

Особливості бізнес-ідеї

В такому магазині важливо представити широкий асортимент рецептів (не менше 200). Асортимент доповніть рецептами салатів, перших і других страв, десертів, напоїв. Як показала практика, не варто обмежуватися на 2-3 кухнях. Здивуйте своїх потенційних клієнтів російської, італійської, азіатської та іншими кухнями. Робота такого інтернет-магазин, як і в інших подібних випадках, зводиться до виконання замовлень. Схема проста – клієнт робить замовлення, ваші співробітники його доставляють. От і все. Це важливо знати – сервіс на тлі своєї простоти повинен забезпечувати своєчасну доставку потрібних інгредієнтів і в точній кількості. Робіть все для того, щоб доставлені інгредієнти відповідали рецептами, які обрали ваші клієнти. В такому бізнесі втрата довіри з боку клієнтів – неприпустиме задоволення.

Краще створити онлайн-магазин, який дозволить відвідувачам замовляти набори як в магазині, так і за допомогою програми на смартфонах для iOS, Windows і Android. Кілька слів про цінову політику. Ціна рецепта, та відповідних інгредієнтів в кількості, яка дозволить приготувати страву для двох персон, складає в середньому60 гривень. Вартість доставки – не менше 5 -10$. Якщо сума замовлення перевищує певну суму, то доставка здійснюється безкоштовно. В асортименті не повинно бути інгредієнтів, які можна придбати в будь-якому продуктовому магазині, тобто варто робити удар на унікальних продукти і інгредієнти. Мова йде про сіль, чорний перець, оливковій, соняшниковій олії. При бажанні ви можете включити їх в розділ супутні товари. Варто зазначити, що даній статті розглядається досвід «Шефмаркета».

Народження бізнес-ідеї

У минулому році, розглянутий нами проект, серед інших бізнес-ідей був удостоєний премії eRetailAwards. Ця унікальна і прибуткова ідея була заснована Сергієм Ашином, Андрієм Єлісєєвим, Володимиром Садковичем. Через деякий час біля керма залишився один із засновників – С. Ашин. Назвати ідею нової можна тільки в нашій країні. Подібні бізнес-проекти раніше були втілені в життя в Німеччині.

Засновники онлайн-магазину взяли німецький концепт в якості основи для створення адаптованого під вітчизняний ринок варіанти. Примітно те, що магазин даного формату легко прижився на ринку і в недалекому майбутньому за багатьма показниками перевершив німецькі аналоги.

С. Ашин робить акцент на «нових форматах продуктових ритейлов». Він каже, що їм належить майбутнє. Якщо відкрити подібний проект «Шефмаркету» у столиці з захопленням області, то по досягненні певного успіху потрібно зайнятися охопленням інших регіонів, наприклад, за допомогою франчайзингу.

Для реалізації бізнес-проекту у нього доведеться інвестувати не менше 200 тис. дол.

Читайте також: як зробити бізнес на здоровій їжі

1 Comment

  1. Pingback: Бізнес ідея: кулінарні курси | Український бізнес портал

Comments are closed.