Дбайливий інтернет-магазин

mlm-business-v-interneteУ ситуації, коли магазинів в якому-небудь регіоні стає занадто багато, підприємцям доводиться розробляти особливі прийоми для залучення покупців до власного закладу – хтось влаштовує акції, хтось-пропонує унікальні товари, хтось влаштовує «обвали» цін в якісь дні і т. д. Але до подібних магазинним «фішках» всі вже давно звикли.

А тепер уявіть таку ситуацію: ви заходите в магазин і купуєте якийсь товар – скажімо, праска. Розплатившись, ви приходите додому і беретеся з радістю тестувати покупку. Але через час виявляєте в ній який-небудь дефект, або ж розумієте, що вам дана модель праски не підходить. З метою повернути гроші ви відправляєтеся назад в магазин, підходете  до продавця і розповідаєте ситуацію. Гроші вам повертають, – поки все проходить за стандартним сценарієм, але от далі – найнесподіваніше: продавець каже, що товар як вам несподобався ви можете залишити собі! Напевно ви відчули б збентеження, але, безумовно, приємне.

Dicky Ticker: більш ніж вигідні покупки

Швидше за все, ті ж почуття пережили і покупці британського інтернет-магазину Dicky Ticker, який торгує майками та футболками. Ще б – адже даний ресурс зробив, схоже, революцію в системі продажів. Самі футболки особливо нічим не відрізняються – звичайна одяг з яскравими принтами різних кумирів поп-культури і т. п. Напевно, керівництво магазину зрозуміло, що давно минув час здивувань таким «футболочних» зображень. Ось і придумав унікальний хід – дарування товару (поряд з поверненням грошей) у разі незадоволеності ним покупця.

Основний недолік інтернет-покупок – відсутність можливості поміряти, помацати, побачити в реальності товар. Чого варта одна лише плутанина з кольорами – один монітор може показувати, що якась кофтина червона, інший монітор – що ця кофта – помаранчева, ну а в реальності вона взагалі може виявитися рожевою. Ну а за складність точного підбору розміру в заочному режимі – так, щоб річ сиділа ідеально, – і говорити не варто.

Покупці ж речей з Dicky Ticker можуть без побоювання замовляти товар, а вдома спокійно оцінити його розмір, забарвлення та інші параметри. А якщо щось не влаштувало – повернути гроші назад, залишивши річ собі і підібравши нову. Виникає природне запитання: а чи не збанкрутує таким чином магазин? Насправді – ні, тому що повернути таким чином гроші покупцям дозволяється лише один раз, що відсікає можливість шахрайства.

У виграші залишається як магазин, якому забезпечується гучний розголос по всьому місту (ще б – такого ніхто не бачив, всі будуть ділитися один з одним настільки незвичайною новиною і без допомоги реклами), так і покупці – навіть якщо товар не підійшов, його можна подарувати/продати друзям. Якщо ви власник магазину, чому б не влаштувати подібну акцію і вам – хоча б на обмежений термін в якості потужного рекламного ходу?

Читайте також: як заробляти в інтернеті

2 Comments

  1. Pingback: Ефективна бізнес-ідея | Український бізнес портал

  2. Pingback: Онлайн бізнес | Український бізнес портал

Comments are closed.