Чому варто вводити в свій бізнес професійні послуги?

Основна причина – це прибуток. У бізнесі професійних послуг мінімальні витрати, але маржа часом вимірюється тисячами відсотків. Якщо ваш бізнес не орієнтований на надання професійних послуг, подумайте, які напрямки ви можете відкрити, щоб почати надавати послуги. Без сумніву це приведе вас до збільшення прибутку і формування нових конкурентних переваг.

Далі ми розглянемо з вами, які ж застосувати стратеги, щоб продаж професійних послуг стала успішною.

Основні стратегії у продаж професійних послуг.

Стратегій з продажу професійних послуг не так багато, ви повинні розуміти основні. Розглянемо їх.

1) Продавайте цінність.

Класичний постулат маркетингу говорить: «Нікому не потрібні свердла, всім потрібні дірки». Простіше кажучи, продавайте вашим клієнтами не саму послугу, а ту цінність, яку вона несе. Звучить просто, але на практиці ми стикаємося з тим, що не всі професіонали розуміють істинні цінності послуги.

Завдання: Напишіть, які потреби задовольняє ваша послуга. (Наприклад, економить час і гроші клієнта). А тепер напишіть, яким чином ви доносите клієнту при продажу, що ви економите свій час і гроші?

Як клієнтові донести цінність послуги?

Говоріть про це. При продажу послуги говорите не про саму послуги, а демонструйте на власному досвіді, як ви допомогли клієнтам.
Наводьте докази. Підготуйте відгуки клієнтів, зробіть кейси про вашу роботу. Все це допоможе вам довести клієнтові цінність вашої послуги.

Візуалізуйте переваги. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Підготуйте для клієнта презентації, брошури, аналітику – все, що він може вивчити і переконатися в необхідності співпраці з вами.

Пам’ятаєте! Клієнту не потрібна послуга, йому потрібно задоволення його потреб, за вашу послугу. Застосувавши в продажах дану парадигму ви можете значно збільшити ефективність ваших угод.
бізнес
2) Робота над PR

Клієнт не знає вас, ваших послуг. Ви продаєте йому дорого і він не дуже розбирається у вашому питанні. Все це породжує страх, який знижує ефективність ваших угод. Як побороти клієнтський страх? Все просто, ми менше боїмося того, що нам відомо. Вам потрібно бути відомим в очах ваших клієнтів. Клієнти повинні бачити в вас експертів.

Кілька інструментів, які допоможуть вам стати більш популярним:

– Виберіть спеціалізацію. В чому ви будете експертами? Пам’ятайте, чим вужча спеціалізація, тим вищі доходи. При виборі вузької спеціалізації вам потрібно оцінити, вистачити вам клієнтів?

– Вступіть в професійні спільноти. Вступ в професійні спілки і асоціації є найшвидшим методом підвищення вашої експертності.

– Почніть писати статті. Експерти завжди ділитися інформацією. Пишіть статті, публікуйте їх в блозі. Запропонуйте свої статті в друковані ЗМІ.

– Написання книги. Написання книги – найшвидший шлях стати експертом. Експерт без книги – це пів експерта.

– Проведення публічних заходів. Намагайтеся, як можна більше виступати публічно. Семінари, конференції, круглі столи – незмінні атрибути життя експерта.

– Професійні нагороди. Які нагороди ви можете отримати у своїй сфері? Чим більше буде у вас титулів і нагород, тим більше ваші клієнти будуть цінувати вас і бачити в вас експерта.

Підводячи підсумки. Задіявши механізми піар, ви зможете побудувати імідж експерта. Експертам набагато простіше продавати свої послуги.

Читайте також: Поради для бізнесу