Бізнес з продажу якісних грунтових сумішей (чорнозему).

черноземБізнес з продажу якісних грунтових сумішей (чорнозему).

Практично кожен бізнес розпочинається з ідеї. Частенько вона лежить на поверхні, іноді навіть у прямому розумінні цього слова. Однією з таких ідей є продаж чорнозему.Вона має природні переваги, які, на думку експертів,потрібні для успіху.
Переваги і унікальність чорнозему
Чорнозем – це унікальний грунт, який дає найвищі і при цьому екологічно чистіші врожаї. Агрономи вже переконалися в тому, що гумус, що входить до складу чорнозему, в десятки разів перевершує навіть самі кращі добрива. Відсоток його змісту в грунті є головним чинником, що впливає на її врожайність.
У зв’язку з цим садівникам рекомендується збагачувати свої ділянки грунтом з високим вмістом гумусу. Кількість необхідного чорнозему залежить від типу рослинності :для англійських газонів цілком вистачить шару завтовшки30 см, а для кущів знадобиться близько 50 см.
Унікальність чорнозему обумовлена тим, що для його формування необхідно 5000 – 8000 років, а також відповідні умови довкілля. Грунт повинен щедро зволожуватися грунтовими водами, а тепла пора року має бути досить тривалою.
Потенційні клієнти
Фермери і садівники є потенційними покупцями чорнозему.
Щоб стати успішним підприємцем, потрібне бажання,невеликий капітал для старту, а також чітке уявлення про свою цільову аудиторію.
Комплексний портрет клієнта – це те, що повинно бути наозброєнні у кожного підприємця. Якщо бізнес має на увазі продаж чорнозему, то і клієнтів слід шукати серед людей,пов’язаних із землеробством. Ними можуть бути грамотні у своїй справі фермери, дачники і садівники.
Оскільки бізнес має на увазі продаж товару з доставкою у видалені регіони, то для пошуку клієнтів краще всього підійде інтернет: можна використати як власний сайт, так і сервіси по розміщенню оголошень. Для більшої ефективності необхідно користуватися платним просуванням.
: оптимальний товар для продажу
Продавцями частенько виступають місцеві організації, що продають чорнозем разом з піском, щебінкою і іншими необхідними товарами. У таких фірм є склади, транспорт і круг лояльних клієнтів. Завезення 50 – 100 тонн стовідсоткового чорнозему здалека невигідний, у зв’язку з чим він замінюється грунтовими сумішами. Бізнесмени знаходять грунт з підвищеним вмістом гумусу поблизу.Навіть грунт, в якому міститься 10 частка речовини,пропонується як елітний чорнозем.
Є тільки один спосіб конкуренції з такими компаніями:продавати елітний чорнозем, що містить не менше 30частку гумуса. Прикладом якісної суміші є 45%торфа 10%попелу 45%гумуса. Такий товар дозволить зацікавити широке коло клієнтів, в т.ч. і серйозних, освічених людей, зайнятих в аграрній сфері.

З чого почати бізнес?

Необхідно бути готовим до того, що витрати в перший рік роботи будуть доволі високими. На перших порах можна самостійно стояти на ринку, арендувавши невеликий майданчик. Це дозволить не лише заощадити на залученні реалізатора, але також особисто вивчити своїх клієнтів і конкурентів. Надалі можливе залучення найманого продавця : до його пошуку треба віднестися дуже ретельно.
Для здобичі чорнозему можна використати власну ділянку, що розташовану далеко від міста і має хороший грунт. Там же зручно здійснюватиме фасовку товару. Завідсутності вільної ділянки його потрібно буде придбати.
Устаткування і материали на сам перед, знадобиться запаювач для фасовки товару. Можна, наприклад,придбати апарат SFTD (1000, 800, 600 або 400.При цьому воно є універсальним і підійде для запаювання будь-яких пакетів.
Для фасовки необхідно заготовити пакети, що вміщують від 1,5 до 10 кг грунту. Деякі бізнесмени прибігають до хитрості і продають не на вагу, а на об’єм. Для розробки дизайну упаковки можна звернутися до дизайнерів. Потім слід замовити повнокольоровий друк на ту кількість упаковок, яку планується продати за місяць. Витрати себе окуплять, адже яскрава і правильно оформлена тара -важливий чинник залучення клієнтів.
На упаковках мають бути барвисті зображення, а також добре читаний, простий і зрозумілий текст. Картинка має бути великою і зрозумілою: потенційний клієнт повинен бачити, що йому пропонують, з відстані 3 м. Упаковка повинна містити відомості про склад чорнозему і аргументовану інформацію про його перевагу, таких як збільшення врожаю в 2 рази і т. п. При спілкуванні з покупцями усе це теж необхідно згадувати.

Доходність і перспективи

З урахуванням суми, яку готовий заплатити середньостатистичний клієнт за збагачення грунту, а також витрат фасовку і транспорт, можна розраховувати на високий прибуток: до 300%.При наявності конкуренції ця цифра може бути значно нижча, проте в цілому перспективи оцінюються як сприятливі.
Яскрава упаковка і хороший продавець можуть сприяти отриманню хорошого прибутку вже в перший рік.

Читайте також: Вирощування саджанців