Бізнес в кризу

Бізнес в кризу: як і на чому можна заробити?

бизнес в кризесНайближчі роки за усіма прогнозами обіцяють бути важкими. Війна, зростання цін і масова істерія вже торкнулися кожного з нас. Колапс в економіці неминуче веде до руйнування інфраструктури. Підприємства закриваються, кадри скорочують, купівельна здатність нестримно падає. Хтось втратив роботу, комусь потрыбно згорнути бізнес, у де кого зарплати вже бракує навіть на їжу.
Проте не зайвим буде нагадати собі, що будь-яка криза -це шанс для кардинальних змін. Можна упиватися власною безпорадністю і безнадійністю положення, а можна скористатися випадком.
. Схема проста: пошук бізнес-ідеї,аналіз ситуації на ринку, залучення інвестицій, розвиток нового бізнесу

Пошук бізнеса в кризу

Важливо розуміти, що саме вихід із зони комфорту змушує шукати рішення, і чим глибше стан дискомфорт -тим активніше пошук.
Так, більшість людей дійсно стали витрачати менше,економлячи навіть на необхідних речах, проте завжди знайдуться ті, хто витрачає багато. Таким чином,популярні нині ідеї бізнесу, зав’язаны тільки на эконом-послугах і товарах, не цілком відповідають дійсності.
Спостерігайте. Пройдіться по ринку, по магазинах і центральних вулицях. Де ви помітили найбільшу купівельну активність? Поцікавтеся у знайомих бізнесменів, як йде бізнес, в яких сферах виникають серйозні перешкоди? За допомогою такого нехитрого джерела інформації ви заздалегідь визначите зону пошуку і будете попереджені про можливі труднощі.
Питання про характер бізнесу повинне вирішуватися локально, в орієнтації на споживчий попит в конкретному регіоні. Не виключено, що у зв’язку з кризою у вашому місті з’явилася прибуткова і доки незайнята ніша. Попит неоднорідний. Майте це на увазі.
Важливо враховувати, що відсутність високої конкуренції в конкретній ніші ні в якому разі не гарантує успішній реалізації проекту. Мінімізувати риски дозволяє лише професійно складений бізнес-план.
З планом ви отримуєте живу ідею бызнеса в кризу і покрокову інструкцію по її реалізації.

Актуальний і програшний бізнес в кризу

бизнес в кризес2З високою мірою точності можна визначити ідеї, які можуть”вистрілити” в кризу, так само як і ідеї свідомо неповноцінні.
Отже, давайте розглянемо декілька варіантів.
Послуги, що дозволяють економити.
Оренда речей і устаткування – широкий простір для ідей і повна свобода дій. Якщо раніше люди готові були купити дорогу техніку або товари, то зараз для багатьох було б вигідніше узяти їх в оренду.
Варіанти:
– прокат техніки (будівельною і побутовою);
прокат дорогих дитячих товарів (літні коляски, намети,ходунки, автокрісла, манежі, гойдалки і тому подібне);
оренда речей для туризму і відпочинку (рюкзаки, намети,тенти, спорядження для альпінізму, серфінгу, велосипеди,роликові ковзани і так далі);
– ательє, ремонт одягу і взуття.
В умовах кризи природний намір продовжити термін служби взуття і одягу. Запропонуйте широкий спектр послуг з оновлення і перекроювання одягу : перешити/пофарбувати/ оновити старе пальто або сукню, реставрувати взуття;
– ремонт техніки, СТО.
Навіть у кризу і при високих цінах на паливо багато автовласників не можуть відмовитися від автомобіля, тим більше, якщо поїздки пов’язані з бізнесом. Так, в умовах неможливості купівлі нового “залізного коня” стоїть завдання максимально продовжити термін його експлуатації. З тієї ж причини актуальні будь-які спеціалізовані майстерні, пов’язані з ремонтом дорогої техніки і устаткування.

Веб-сервіси, що дозволяють економити.

Створення і розкручування сайтів, призначених для пошуку і підбору найбільш дешевих товарів і послуг.
Варіанти:
ресурс для мандрівників, що пропонує комплексні туристичні пакети эконом-класса;
некомерційний ресурс для підбору і оренди дешевою жилою і комерційній нерухомості;
сайт для пошуку і порівняння вартості популярних товарів: продуктів харчування, косметики, медикаментів, одягу;
ресурс по пошуку і підбору роботи для людей робочихспеціальностей, як разовою, так і постійною.
Продукти харчування.
Намічається тенденція зниження купівельного попиту на дорогі продукти. Від преміальних товарів – до середніх і нижче середнього. Наприклад, замість оливкової олії тепер купують якісне соняшникове, а замість соняшникового – ще дешевше кукурудзяне.
Одяг і взуття.
Ще більшу популярність отримають магазини стоково гоодягу, секонд-хенды, комісійні магазини.
Бізнес в інтернеті.
З метою економії на оренді приміщення і кадрах,власникам невеликого бізнесу доцільно перейти в інтернет.
Йдеться не лише про продаж товарів. Це може бути навчання (курси для дітей, дорослих, безробітних),юридичні і бухгалтерські послуги.

Сумнівний бізнес в кризу

заработакІнноваційні високотехнологічні проекти зараз навряд чи зацікавлять інвесторів. Виключенням можуть стати лише унікальні венчурні проекти, і лише у разі, якщо у вас дійсно “ідея на мільйон”.
Не матимуть попиту види діяльності, пов’язані з будівництвом і торгівлею будматеріалами, агентства нерухомості, туристичні фірми, вантажоперевезення, рекламні агентства.
Ще один неочевидний варіант – об’єднати декілька напрямів бізнесу, типу “усі послуги з однієї адреси”.Приклад – популярні при СРСР будинки побуту.
Де узяти гроші для старту?
Отже, у вас сформувалася цікава ідея і ви повні рішучості діяти. Справа за малим – гроші. Перелічені вище напрями бізнесу не вимагають великих вкладень, проте навіть 3-5-10 тисяч доларів треба десь узяти. Розумне рішення -пошук інвестора в особі банку або “багатого дядька”.
Природно, серйозні інвестори зажадають гарантій. Щоб використати свій шанс і отримати гроші на розвиток бізнесу, не досить словесних аргументів. Надайте бізнес-план.
Складений фахівцем, якісний бізнес-план вирішує декілька завдань одночасно, і дозволяє:
Визначити перспективи у вибраній ніші і оцінити витрати
Сформувати цілі і розробити покроковий план дій.

По-новому поглянути на труднощі, що перешкоджають розвитку

Більше того, бізнес-план допоможе вам зорієнтуватися,якщо самостійне дослідження ринку товарів і послуг непривело до конкретного рішення, і ви все ще сумніваєтеся.
Пам’ятайте, удача в тому або іншому бізнесі далеко незавжди залежить від ідеї і вкладень, але завжди пов’язана з вашим особистим відношенням до справи.
Приймаючи остаточне рішення на користь того або іншого бізнесу в кризу, дотримуйтеся важливого принципу: ідея має бути вам зрозуміла і цікава, бажано – связанна із захопленням, хобі, професією і всім, в чому ви можете досягти успіху. І завітай, це єдиний чинник, що безпосередньо впливає на успішність вашого почину.

Читайте також: Як розпочати бізнес в кризу