Бізнес в Англії

Компанія у Великобританії

 

англияДаний посібник, має у своїй основі законодавство Великобританії, роз’яснює Основні Умови для реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю – ПІДПРИЄМСТВ з обмеженою відповідальністю, акціонерних товариств відкритого типу – і не-обмежені компанії – з необмеженою відповідальністю.

Тут йдеться про основні відмінності типів компаній, документів, які потрібні для їх утворення, але питання про назву не розглядається докладно. Справа в тому, що англійське законодавство встановлює, що окремі слова в назві можуть бути пов’язані з конкретною діяльністю даної компанії. Наприклад, якщо в назву входить слово «холдинг», компанія повинна мати всередині групи, у Великобританії або за межами країни, дочірні компанії.

При зміні будь-яких відкритих даних про компанії теж є певні вимоги: зміна адреси компанії та чи є склад її персоналу, про всі зміни інформується Реєстраційний орган – Companies House.

Реєстрація нових компаній у Великобританії

 

Відповідно з англійським законодавством, можуть бути зареєстровані чотири можливі типи компаній:
- З обмеженою відповідальністю, де відповідальність кожного акціонера не перевищує суми всіх неоплачених акцій, що перебувають у його власності;
- З обмеженою відповідальністю по гарантії, де відповідальність всіх акціонерів та членів обмежена величиною суми, яку вони згодні виплатити в активи компанії. Цей тип компаній, як правило, існує тільки лише для благодійних цілей і не використовується для операцій, що передбачають отримання прибутку;
- З необмеженою відповідальністю – в цій приватній компанії для її членів не передбачено жодних обмежень;
- Відкритого типу, акції такої компанії можуть бути випущені в публічний продаж, але, як і в компанії з обмеженою відповідальністю, тут відповідальність акціонерів не може перевищувати загальної суми неоплачених акцій, що перебувають у їх власності.

Компанію для досягнення будь-яких законних цілей може заснувати будь-яка особа, якщо тільки затверджений Меморандум Асоціації. У компаніях відкритого типу і з необмеженою відповідальністю неодмінно має бути не менше двох акціонерів.

Як формується компанія в Англії

 

Компанія формується шляхом відкриття Меморандуму і статей Асоціації. Меморандум встановлює назву компанії, місцезнаходження офіційного офісу компанії, в який повинна надходити кореспонденція. Цей офіс повинен неодмінно розташовуватися на території Англії, Уельсу або Шотландії. Основні глави Меморандуму визначають комерційні напрямки роботи майбутньої компанії. Інші глави залежать від типу реєстрованої компанії. Під Меморандумом повинен поставити підпис кожен акціонер в присутності свідка, після чого його форма передається в Компанії House.Статьямі Асоціації встановлюються правила діяльності самої компанії та ведення їй власних внутрішніх справ.

Таким же чином реєструються всі дані на першого директора компанії і (або) секретаря, а також дані передбачуваного реєстраційного офісу. Одночасно з наданням адреси та імен наводяться також дати народження осіб, їхні професії та перелік інших посад, які вони займали в компаніях Великобританії протягом п’яти років. Кожний акціонер або призначений службовець датує і підписує відповідну форму. Одна особа може бути одночасно директором компанії та її секретарем, але при цьому обов’язково не єдиним директором.

Реєстраційний офіс для компанії – це адреса, на яку відправляється вся кореспонденція, у тому числі з Companies House. Цей офіс повинен знаходитися в Уельсі або в Англії і повинен бути реальною адресою для доставки в компанію кореспонденції без затримок. Про заміну компанією реєстраційного офісу після її установи вона зобов’язана повідомити про це в Companies House.

Скільки службовців повинна мати компанія

 

У кожній компанії є службовці, зазвичай призначаються на постійну роботу. У приватній компанії повинно бути щонайменше дві службовців – це директор і секретар компанії. Але єдиний директор при цьому не може одночасно бути і секретарем компанії.

У компанії відкритого типу повинно бути не менше двох директорів і одного секретаря, що має достатню кваліфікацію для виконання своїх функцій.
Англійське законодавство покладає на всіх службовців компанії досить широке коло обов’язків.

Вся інформація про призначення нових директора і секретаря, про складення ними повноважень, зміну адреси, прізвища або інших даних повинна надаватися в Реєстраційну палату.

Вимоги до директора компанії

 

Директором компанії може стати будь-яка особа, за деякими винятками:
– Це особа не повинно бути в ролі директора іншої компанії дискваліфіковане по суду;
– Це особа не повинна бути банкрутом, який не виконав певних по суду зобов’язань;
– У компанії відкритого типу директором не повинно бути особа старше 70 років, якщо тільки всі члени компанії цього не схвалюють;
– Мінімальний вік для заняття поста директора не обмежений, але це має бути вік, достатній для даного призначення.

Вибір назви компанії

 

При виборі назви для компанії необхідно враховувати певні обмеження.
Якщо назва буде збігатися з назвою іншої компанії, Companies House його не зареєструє. Є ряд слів, які можуть бути застосовані тільки в конкретних обставинах, назви не можуть мати образливий зміст. Важливо також перевірити, чи не схоже прийнята назва на назву будь-який інший, раніше відкритої компанії. Є таке правило, що Державний Секретар протягом року з моменту реєстрації може поставити умову заміни назви компанії.

Компанії відкритого типу (Товариство з обмеженою відповідальністю, ПЛК)

Будь-яка компанія відкритого типу повинна відповідати певним вимогам:
– У назві компанії і в Меморандумі повинен бути обов’язково відзначений той факт, що компанія є ПЛК. У Меморандумі про це повинен повідомляти окремий пункт, а назва такої компанії неодмінно має закінчуватися словами Товариство з обмеженою відповідальністю;
– Меморандум повинен мати певний формат;
– Статутний капітал повинен бути не нижче 50 000 фунтів стерлінгів;
– До початку роботи компанії акції на вартість не менше 50000 фунтів стерлінгів обов’язково повинні бути розподілені і не менше чверті з них (12500 фунтів стерлінгів) повинні бути оплачені;
– Новостворена ПЛК не має права розгортати свій бізнес або брати позики коштів, поки не отримає сертифікат згідно 117-ї секції Закону про компанії 1985 року, який підтверджує, що даною компанією випущені акції на необхідний мінімальний рівень (50000 фунтів стерлінгів).

Обмеження ПЛК:

– Компанія повинна мати не менше ніж двох директорів і двох акціонерів. Це цілком можуть бути одні й ті ж самі особи;
– Секретар повинен мати необхідні будівлі і можливості для виконання обов’язків, на нього покладених;
– ПЛК дається тільки 7 місяців після завершення кожного звітного періоду для того, щоб подати необхідну фінансову звітність в Реєстраційну палату, який при порушенні зазначеного терміну накладає штраф;
– Пільгами, застосовними до малим приватним компаніям або до компаній з обмеженою відповідальністю PLC користуватися не може;
– ПЛК не має право добровільно припиняти свою діяльність.

Переваги ПЛК:

– Має можливість доступу до ринків капіталу та пропозиції своїх акцій для їх продажу на фондовій біржі;
– Має право розпочати рекламну кампанію, пропонуючи купити акції компанії (для порівняння – ніяка приватна компанія сама не може запропонувати для продажу свої акції);
– Успішно провідна бізнес компанія з обмеженою відповідальністю має можливість перереєстрації в компанію відкритого типу. Для цього приймається спеціальна резолюція, копія якої разом із заявою відправляється в Companies House. Можливо і зворотне перетворення – компанії відкритого типу в компанію з обмеженою відповідальністю, для чого приймається необхідна резолюція. При цьому акціонерний капітал повинен бути зменшений і акції повинні бути повністю викуплені, якщо тільки вони не перебувають у суспільній власності.

Канцелярія компанії

Кожен документ компанії повинен давати про себе певну інформацію. На зовнішній стороні будівлі, де знаходиться офіс або місце ведення бізнесу, має бути розбірливе і чітко видиме назва компанії. Воно також має бути присутнім в заголовках листів, офіційних публікацій, повідомлень, на чеках, векселях і т.д. Всі бланки компанії повинні мати, крім назви і адреси, місце проведення реєстрації та номер реєстрації. У заголовках бланків можуть бути вказані імена директорів, причому за бажанням компанії – всіх директорів.

Читайте також:Як відкрити бізнес в Італії

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>