Бізнес у Facebook

Особливості просування бізнесу в Facebook

Останнім часом в соціальних мережах можна помітити не лише аккаунти звичайних людей, але і цілі блоги від компаній. На сьогодні для цього кращою соціальною мережею з усіх є Facebook. Грамотне використання цього сервісу розширить клієнтську базу і, можливо, притягне партнерів.
Отже, після створення сторінки в Facebook, треба:
Періодично опубліковувати нові пости. Для цього вони мають бути цікавими і інформативними одночасно.Особливо привабливі для читачів будуть інформаційні і оглядові статті, новини на тематику вашої галузі бізнесу. І не варто забувати розбавляти їх розважальними повідомленнями, картинками. Для цього бажано опубліковувати пости з частотою мінімум раз на день.
Важливо мати імідж, що запам’ятовується, щоб користувачі могли згадати вас в майбутньому або порадити вас знайомим.

Комунікаціяfacebook

Усі передплатники і просто користувачі, що зайшли на вашу сторінку повинні бачити, що адміністратор блогу не просто постит повідомлення на стіну, але і активно бере участь в обговореннях,влаштовує опитування, відповідає на питання. Клієнти цінують зворотний зв’язок, а також ввічливість оперативність. Тому незалежно від статусу компанії, люди повинні розуміти, що ви налагоджені до них доброзичливо і завжди готові допомогти у вирішенні питань.

Авторитет.

Люди повинні бачити, що перед ними серйозна компанія. Не треба розхвалювати свою фірму,намагайтеся підносити інформацію об’єктивно,акцентуючи увагу на перевагах. Порівнюйте свою фірму з конкурентами, тільки не занадто агресивно, вказуючи конкретні назви фірм або висміюючи їх.
Це має бути порівняльна інформація з невеликою перевагою у вашу сторону. Можна писати огляд вашої фірми з середини. Наприклад, якщо ваша компанія на тему “створення сайтів”, то можна описати який-небудь реальний приклад створення сайту, супроводжуючи це усе професійними коментарями.

Репости

Не забувайте заходити на сторінки ваших передплатників, робити репости у свій блог. Звичайно, не варто репостить пости з кішками або коміксами, краще вибирати для цього пости, відповідні по тематичних рамках вашої компанії.

Теги

Використання хэш-тегов полегшує пошук інформації у середині сайту, тому позначати ними кожен пост просто обов’язково. Причому, краще всього використати відразу декілька хэш-тегов на один пост. Так більше вірогідності,що люди, здійснюючи пошук по тегу, наштовхнуться на вас. Все той же приклад з розробкою сайтів. Новинний пост можна відмітити так: #название_вашей_фирмы#news #html #it.
Використання додатків і додаткових можливостей.Наприклад, додаток Booshaka зможе показати, який з користувачів соціальної мережі є найактивнішим у вашому блозі. Додаток Copiny працює як помічник.
Він збирає питання і відповіді, зберігає їх у своїй базі даних, а коли користувач бажає поставити питання,Copiny видає йому результати схожих питань, які вже раніше задавалися іншими людьми. Також в Facebook реалізована можливість планування постів за розкладом -зручно для підтримки цілодобової інформативної активності.

Активність

А ось тут під активністю мається на увазі не лише спілкування у середині групи, але і поза нею. Коментуйте ті записи, які, на вашу думку, можуть переглядати ваші потенційні клієнти, не соромтеся запрошувати людей в передплатники, розміщуйте посилання на ваш блог в інших соціальних мережах.

Оформлення

Facebook пропонує гнучко настроїти свою сторінку, тому не варто нехтувати цим. Відмінною рисою кожної сторінки, яка відразу ж впадає – аватар і обкладинка. Продумайте, які там мають бути зображення.До речі, на зображення для обкладинки існує декілька правил, тому спершу варто ознайомитися з ними.

Читайте також :Як заробити в Youtube

1 Comment

  1. Pingback: Тематика для блогу | Український бізнес портал

Comments are closed.