Бізнес на флайтбордах

 Ідея для бізнесу – водний атракціон на флайтбордах

 

фламйтНарод завжди любив розваги – це було відомо ще в римській імперії. Тому бізнес, пов’язаний з наданням активного відпочинку завжди був прибутковим і швидкоокупним. При цьому витрати на обладнання та реєстрацію не такі вже й значні, ніж могли б здатися спочатку.

У цій статті мова піде про організацію дозвілля на озерах та річках за допомогою флайтбордов – спеціальних літаючих дощок, що приводяться в рух потоком води, що нагнітається через спеціальні гнучкі шланги за допомогою гідроцикла. Відчуття, які отримує флайтбордіст незрівнянні ні з одним іншим видом активного відпочинку на водоймі. Банани, водні лижі і навіть параплани – все це розваги для дітвори! При цьому, незважаючи на те, що флайтбордінг вважається екстремальним видом спорту, він повністю безпечний для новачків, так що спробувати політати над озером зможе практично кожен.

Отже, давайте подивимося, що ж знадобитися підприємцю для того, щоб відкрити свою справу з надання флайтбордінга на водоймах нашоъ країни:

Витрати на обладнання та реєстрацію.

1. Найважливіше обладнання під флайтбордінге (крім самого флайтборда) – це гідроцикл. Рекомендована потужність гідроцикла становить 200 кінських сил. При меншої потужності дошка може просто не відірватися від води. Середня вартість нового гідроцикла з даною потужністю становить порядку 13,5тис.доларів. Можна ризикнути, і спробувати придбати вже колишній у використанні гідроцикл, однак тут слід добре розбиратися в водної техніці, щоб не бути обдуреним нечесним продавцем. Б /В гідроцикл можна купити за 5-6 тис. дол.

2. Дошка Flyboard – замовити її можна через інтернет на спеціалізованих сайтах. Для початку може підійти дошка і вітчизняної збірки, вартість якої близько 4 тис.дол. Зарубіжний аналог обійдеться мінімум на 1 тис.дол. дорожче, при цьому якість буде практично однакове.

3. Автомобіль з причепом для транспортування гідроцикла і флайтборда. Причіп, залежно від комплектації, обійдеться від 1 до 2 тис.дол. а в ролі авто ідеально підійде УАЗ Патріот або шевроле НИВА.

4. Екіпірування для відпочиваючих – рятувальний жилет, кілька шоломів і гідрокостюмів.

Також, слід подбати про аренду ангара або елінгу для зберігання гідроцикла і дошки. Крім того, не зайвим буде придбати і спеціальну систему електрокерування флайтбордом, вартість якої складе близько 1 тис. дол.

До початковим витратам слід віднести і витрати на реєстрацію бізнесу в державних органах. Це обійдеться приблизно в 1тис.дол
Отже, провівши нескладні розрахунки можна резюмувати, що початкові витрати для ведення даного бізнесу коливається від 16 до 18тис.дол. Все залежить від особистих переваг і відсутності / наявності автомобіля для транспортування та місця для зберігання.

Окупність прокату.

Окупність прокату флайтбордов безпосередньо залежить від регіону, де він надається. У середній смузі сезон триває близько 100 днів, в південних широтах – до 150-ти днів. З цих цифр слід відняти рівно половину, яка покриє різні форс-мажорні обставини: негоду, проблеми з персоналом чи обладнанням, що або ще ,. Разом виходить 50 і 75 днів.
Як показує практика, в середньому в сезон за одну добу атракціон відвідує 10 осіб. Тобто, менше одну людину в годину при зміні в 12:00. Найголовніше – не стояти на місці і переміщатися від одного пляжу до іншого.

Флайтборд – відносно нова розвага, і подив відпочиваючих не буде меж. При цьому будь-яких вікових обмежень тут немає – починаючи з 14 років, кожен бажаючий може спробувати себе в цьому екстремальному виді розваг. Приготуйтеся до того, що близько Вас будуть постійно товпитися купа відвідувачів пляжу з численними питаннями, тому варто заздалегідь запастися роздрукованими інструкціями з безпеки і прайсами. Це заощадить час особисто вам або вашому персоналу.

У середньому по Україні, вартість прокату становить флайтборда Порядку 30дол за 10 хвилин. Якщо компанія хоче замовити дошку на 20 хвилин, то тут робиться знижка. Працюючи навіть у середній смузі можна за сезон повністю окупити початкові витрати!

Правильний підхід до бізнесу і реклама.

Маючи флайтборд можна не обмежуватися одними пляжами. При правильному підході, атракціон можна використовувати на відкритих вечірках, корпоративах і інших святах. Крім того, рекламу атракціону можна провести у всіх довколишніх будинках відпочинку і пансіонатах. Друк флаєрів обійдеться недорого, зате про ваш флайтборде тепер знатиме кожен. Першим відвідувачам можна надавати невеликі знижки або приємні недорогі сувеніри. Крім того, можна заробляти і на фото / відео зйомці учасників атракціону.

Читайте також:Лазертаг

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>