Бізнес на доставці товарів з США

ce18fbfc70Всім відомо, що в Сполучених Штатах можна придбати деякі речі за значно меншою ціною, ніж в країнах СНД. А є товари, які взагалі в наших країнах не продаються, а у США знаходяться у вільному продажу.

У зв’язку з цим, люди все частіше починають здійснювати покупки в американських інтернет-магазинах. Здійснювати покупки безпосередньо в Америці дещо простіше, ніж, наприклад, в Китаї. Однак, і в США процес покупки супроводжується певними нюансами і складнощами. На цьому часто виграють фірми-посередники, послугами яких користуються люди, охочі придбати що-небудь із-за кордону.

Фірми-посередники повинні мати своє представництво в США, з допомогою якого вони здійснюють закупівлю товару. Після цього слід організація консолідації товару і доставка його кінцевому споживачу.

Історія одного з великих гравців ринку
В якості прикладу такого бізнесу можна привести компанію bay.ru. Історія компанії бере свій початок з 2007 року, коли в ній працювало всього дві людини. Зараз же штат компанії налічує близько 130 осіб. Грошовий обіг bay.ru становить 70 мільйонів доларів в рік – погодьтеся, цифра значна.

Одразу компанія bay.ru створювалася з метою задовольнити запити елітних клієнтів, які хотіли придбати рідкісні товари з аукціону eBay або ексклюзив з інтернет-магазину Amazon. Відповідно, і націнка на товар була чималенька – 44% від вартості речі. Звичайно, якщо покупець платив високу ціну за товар, то і гарантії отримував хороші. Коли створювалася ця компанія, дана послуга була в новинку на українському ринку. І багато заможні люди були зовсім не проти переплатити, аби отримати бажану ексклюзивну річ.

Найчастіше надходили замовлення на антикваріат, скутери Segway, і інші речі, які дістати в України було вкрай складно. Далі, з урахуванням певних трансформацій на українському ринку, компанія bay.ru була змушена змінити свою стратегію і орієнтуватися на сегмент масової торгівлі. Декілька років тому ціна послуги bay.ru стала становити 9% від вартості товару. Тим не менш, це і ця стратегія спрацювала – зараз обороти компанії зростають з кожним роком.

china_postОсобливості роботи посередницьких компаній

Бізнес на доставці товарів із США навіть з урахуванням постійно зростаючої конкуренції, знайти своє місце під сонцем у цій сфері ще можна. Попит на подібні послуги зростає, що не може не радувати тих, кого цікавить дана сфера діяльності. Насамперед, необхідно створити представництво своєї компанії в США.

Природно, весь процес вашої роботи повинен бути налагоджений таким чином, щоб товар доставлявся замовнику максимально швидко. Інакше, клієнти легко віддадуть перевагу вашим конкурентам – адже замовнику хочеться пошвидше отримати бажану річ. Товар доставляється з США допомогою морських шляхів або авіаперельоту.

Кур’єр, який працює на ваше представництво в США, забирає товар зі складу магазину або аукціону і доставляє її в центр розподілу товарів. Далі співробітники компанії її упаковують і підготовляють документи, з якими посилка успішно зможе перетнути кордон. Ця документація оформлюється у відповідності з правилами міжнародних пересилок.

Після перетину кордону, посилка повинна пройти митний контроль. Далі вона доставляється на склад тимчасового зберігання товарів. Клієнт може сам забрати її зі складу або замовити доставку прямо до квартири. Якщо ж товар має досить великі розміри і вагу, і відноситься вже до категорії «вантажі», то крім усього іншого, також відбувається процес визначення і контролю ваги посилки. Термін авіа доставки товарів до головного складу компанії зазвичай становить 5-7 днів (при умові, що товар є в наявності на складі в США).
також дізнайтесь як: відкрити магазин продуктів