Бізнес на боуфішінге

Боуфішінг – нова  ідея для бізнесу

фышенг2Практика показує: для того щоб створити новий комерційний продукт або послугу, зовсім необов’язково придумувати їх з абсолютного нуля. Часом досить органічно поєднати воєдино два деяких елемента, взятих з вже існуючих ринкових пропозицій.

Власне, сьогоднішня стаття  буде присвячена черговому вдалому експерименту, котрий породив новий, незвичайний і досить цікавий вид розваги під назвою боуфішінг. На просторах нашої країни він поки ще не дуже поширений через свою новизну, що дає починаючим підприємцям прекрасну можливість встигнути зайняти малоконкурентную і перспективну бізнес-нішу.

Отже, а що ж із себе представляє боуфішінг? Простіше кажучи, це свого роду полювання на рибу, де для її видобутку використовуються не вудки і спінінги, а арбалети, луки і стріли. Процес в чомусь схожий з підводним полюванням, але тільки під воду занурюватися тут не потрібно – боуфішінг здійснюється прямо з човна (а в деяких випадках – з берега).

Мішенню виступають види риб, які люблять плавати близько до поверхні води, що робить їх добре видними зовні. Коли така риба з’являється в полі видимості, мисливець наводить на неї арбалет за допомогою прицілу і випускає стрілу, до якої приєднана еластична, але міцна нитка (її довжина може становити десятки метрів). Якщо відбулося попадання в ціль, слід традиційне вивудження риби – таким же чином, як і за допомогою спінінга. У ролі якого в даному випадку виступає міцний корпус арбалета (або ж лука). Таким чином, боуфішінг – це відразу два розваги в одному: та риболовля, і полювання.

Юридичний аспект: у деяких країнах боуфішінг може бути заборонений – так як ситуація йде саме так (законодавство прирівнює його до браконьєрства), і організовувати дану послугу на природних водоймах – неможливо.

Проте ж закон не забороняє займатися боуфішінгом в приватних водоймах – їх господарі самі вирішують, як ними розпоряджатися. Тому перед початком запуску даного бізнесу підприємцю слід взяти до уваги цю обставину.

Що потрібно для організації платного боуфішінга

 

фышенгОтже, якщо ви проживаєте в такій місцевості, де боуфішінг на природних водоймах заборонений, почати слід з пошуку приватного водойми. При його виборі слід звертати увагу на наступні аспекти.

Глибина. З одного боку, вона повинна бути якомога більш дрібної, що значно полегшить полювання. З іншого боку, вона повинна бути достатньою для комфортного проживання риби. Добре, якщо дно не буде рівномірним, і на його поверхні будуть матися мілини, на яких риба буде харчуватися і грітися, і ями, де вона зможе сховатися.

Прозорість води. Вона повинна бути на високому рівні зі зрозумілих причин. Так що поширені ставки з замутненою водою і мулистим дном навряд чи підійдуть.

Доступність. Вкрай бажано, щоб до водойми була можливість під’їхати на власному автотранспорті.

После того, як потрібна водойма буде знайдена, можна приступити до переговорів з орендарем водойми для знаходження оптимального варіанту ведення бізнесу.

Що ж стосується спорядження, то для старту можна купити 4 комплекти. В один комплект входять:
а) арбалет або лук, ціна – від 100дол. до 1,5тис.дол. (залежно від моделі і виробника). На даній позиції можна і зекономити, якщо виготовити своїми руками лук або арбалет по кресленнях;
б) котушка для боуфішінга, ціна -100дол -140дол .;
в) гарпуни, ціна – від 6дол до 20дол. за штуку;
г) накінчники – від 3 дол. за штуку.

Читайте також:Рибний пілінг

Залиште свій коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>