Бізнес ідея – парк атракціонів

1382202720_naduvnye-atraktsiony-2Багато видів бізнесу на розвагах є сезонними – такі як автокінотеатр, і надувний аквапар. Однак, і в сезонного бізнесу є свої плюси. Наприклад бізнес на надувних атракціонах, про який і піде мова далі, має окупність всього терміном в один сезон (найчастіше це період травень – жовтень).

Вкладення в бізнес на надувних атракціонах становлять від 3 тисяч доларів.

Обладнання

При купівлі обладнання перед підприємцем постає проблема вибору: віддати перевагу атракціонів украінського виробництва або китайського. Українські атракціони мають набагато кращю якістю, і коштують, відповідно, дорожче. Якщо ви зупинили свій вибір на обладнанні китайського виробництва, то визначити рівень його якості можна за допомогою ваги: 1 квадратний метр матеріалу, з якого зроблений батут, повинен мати вагу не менше 650 грамів. Якщо після зважування ви побачили на вагах цифру нижче цієї, то такий батут прослужить дуже недовго і незабаром прийде в непридатність.

До речі, батути китайського виробництва, які мають невисоку порівняно з українськими вартість, в результаті вийдуть практично так само за ціною з-за митних зборів.

Надувні атракціони можуть бути різні, але найчастіше вибір зупиняють на пневматичних батутах і пневматичних гірках. Щоб залучати клієнтів, потрібно також придбати надувний фігуру – «аэромена», і помістити його біля входу у ваш парк. Коштують такі фігури, як правило, недешево, проте ці витрати з лишком окупляться кількістю відвідувачів.

Крім самих атракціонів, необхідно ще додаткове обладнання, за допомогою якого атракціони будуть приводитися в свій робочий вигляд. Це насоси, які нагнітають повітря, і камери, поглинають шум. Камери особливо необхідні, якщо ваш парк надувних атракціонів буде перебувати на території будь-якого розважального або торгового комплексу. Це обладнання також проводиться українськими і китайськими фірмами, однак, якщо ваш пріоритет – це якість, а не низька ціна, то краще віддати перевагу українського виробництва.
Бізнес на надувних аттракционах ще один аргумент «за» обладнання українського виробництва: якщо ви вирішите більше не займатися даним бізнесом, зможете всі надувні атракціони легко перепродати або здати в оренду. З китайськими справа йде складніше: продати їх майже нереально, і залишиться тільки викинути.

1382202824_naduvnye-atraktsiony-1Місце розміщення майданчика атракціонів

Варіантів розміщення парку надувних атракціонів кілька: це можуть бути і міські парки відпочинку, і криті розважальні центри, іприбережна зона курортних міст. Ваша цільова аудиторія – це батьки з дітьми. Вибираючи місце, відштовхуйтеся від того, де батьки з дітьми люблять відпочивати найчастіше у вашому місті. Територія, на якій ви розмістите свій парк, повинні мати надійне огородження, доступ до електромережі та охорону.

Техніка безпеки
Надувні атракціони є досить легкими по вазі, тому щоб уникнути травм дітей, необхідно подбати про те, щоб батути і гірки не переверталися від сильного вітру. Для цього використовують спеціальні бетонні блоки, або їх ще називають якоря. Вони міцно фіксують надувні атракціони на землі, і навіть при несприятливих погодних умовах, батути і гірки залишаються нерухомими. Використовувати якоря потрібно обов’язково, тим більше, що великих витрат вони не потребують.

Витрати і дохід від бізнесу

Основні статті витрат на даний бізнес, це оренда землі (близько 300 доларів), заробітна плата співробітникам (200-300 доларів), витрати на електроенергію (15-25 доларів), виплата податків (близько 250 доларів). З урахуванням всіх поточних витрат чистий доход від такого бізнесу становлять близько 3500 доларів.
дізнайтесь: про відкриття картинг клубу

1 Comment

  1. Pingback: Пляжне обладниння | Український бізнес портал

Comments are closed.