Агротуризм

агротуризмАГРОТУРИЗМ, АБО УСІ МИ З СЕЛА

Туризм завжди вважався прибутковим бізнесом. Як люблять говорити самі професіонали зі світу туристичного бізнесу – це робити гроші з повітря. Але якщо прибутковість і привабливість туризму – це його однасторона, то інша сторона – це висока і жорстка конкуренція, де без нової ідеї або нової пропозиції робити просто нічого.
Саме про такої, відносно нової і поки що не розкручено їідеї бізнесу для туризму ми сьогодні і поговоримо.Розглянемо такий вид туризму, як агротуризм.

Актуальність ідеї

Міські жителі люблять відпочивати на чистій природі. Але не у усіх є бабусі і дідусі в селі. А якщо і дорога до них може зайняти половину відведеного для відпочинку часу.А якщо і дачі своєї немає, то зовсім погано. Ось і живи-задихаючись в цих кам’яних джунглях. Ось на таких потенційних клієнтів і орієнтований агротуризм – відпочинок в селі,можливість розслабитися, відпочити від мобільних телефонів і комп’ютерів, догляд за худобиною,принести води з колодязя і наколоти дрова на зиму.
Загалом, відчути себе повноцінним жителем села,відпочити душею і тілом.

Реалізація бізнес ідеї

агротуризм2Спершу необхідно облаштувати місце перебування ваших гостей. Якщо ви самі міські житель і у вас немає ферми або навіть будиночка в селі, то їх треба або купити,або орендувати. Варіант з орендою виглядає найпривабливішим, оскільки у вас не буде необхідності вкладати великих грошей на початковому етапі, а місцеві жителі, у яких ви орендуєте ферму цілком зможуть прийняти участь у вашому бізнесі, наприклад, за окрему платню навчити міського гостя як правильно косити траву або стягнути бочку ободом.
При цьому вибираючи ферму ви повинні врахувати інтереси вашого регіону. Наприклад, зараз дуже велику популярність набирають страусині ферми, і екскурсії на них стали вже цілком поширеним явищем. Враховуючи сучасні тенденції, швидше за все, популярністю користуватиметься кінна ферма, де окрім догляду за кіньми, можна буде спробувати себе і у верховій їзді.
Окрім чисто сільської складової треба буде потурбуватися і про комфорт ваших гостей. Слід врахувати два види розміщення туристів : повне занурення в сільську атмосферу і помірне. У першому випадку жити туристи будуть в звичайному сільському будиночку із зручностями у дворі, а в другому варіанті треба буде передбачити номери з комфортом, кондиціонером, душовою і іншими благами цивілізації. Цінова політика на ваш розсуд.
Хтось вважає, що доплачувати більше треба за комфорт,а деякі, наприклад іноземці, з радістю доплатять вам, щоб пожити в справжньому селі.
Також варто відмітити, що ви може запропонувати масу додаткових послуг. Наприклад, похід за ягодами і грибами,риболовлю і полювання, похід по місцевих пам’ятках і пам’ятниках природи. За які послуги брати додаткову плату, а за які ні, вирішувати вам.
Реклама
Пропонувати ваші послуги необхідно масово. Ваша цільова аудиторія – міське населення. Розміщуйте оголошення в місцевих газетах, радіо. Заведіть свій сайт і публікуйте новини про вашу ферму і запрошуйте до себе у гості. Рекламуйте свої послуги на тематичних туристичних порталах і форумах. Також варто врахувати,що цей вид туризму був би цікавий іноземцям. Подумайте,як у вашому місті можна цілеспрямовано дати рекламу для зарубіжних гостей.
У рекламі робіть акцент на екологічно чистий відпочинок,на лоні природи і в обіймах сонця і вітру. Городяни цінують чисте повітря і чистий відпочинок.

Читайте також: бізнес на аквапоніке