Як відкрити бізнес в Італії

1356805586_Gosudarstvennyiy-flag-Italii.Італіяєвропейська країна, яка є досить привабливою для того, щоб зайнятися там власним бізнесом. Відкрити фірму в Італії зараз хочуть чимало наших підприємців, однак багатьох зупиняє те, що вони не володіють достатнім обсягом інформації про нюанси і тонкощі відкриття там фірми.

Невідомість завжди лякає. Щоб хоч трохи відкрити завісу цієї невідомості, у даній статті ми постараємося розповісти всю необхідну початкову інформацію про відкриття бізнесу в Італії.

Бізнес в Італії

 

Економіка Італії має особливу стійкість. Це підтверджується тим фактом, що майже 80% італійських компаній є фамільними. Прихильникам американської моделі бізнесу, відкривати фірму в Італії, мабуть, не варто. Ринок бізнесу в Італії зовсім не такий, як в Америці.

Малий бізнес в Італії заснований на декількох організаційно-правових формах, в яких підприємці можуть реєструвати свої фірми.

Товариство з обмеженою відповідальністю (Sоsietaa responsabilitalimitata (S. r.l.) – найпоширеніша форма реєстрації компаній на території Італії.
Як відкрити бізнес в ИталииМинимальный статутний капітал для S. r.l. становить 20 мільйонів лір, що прирівнюється до 10 тисяч доларів. Заснувати компанію у формі S. r.l. можуть як фізичні, так і юридичні особи. Обов’язкова умованаявність юридичної адреси, причому він повинен бути реально функціонуючим, а не фіктивним.

Якщо ви плануєте бути єдиним власником компанії, то будьте готові до того, що у вас зажадають сплатити весь статутний капітал на момент реєстрації. Якщо кількість засновників компанії перевищує однієї людини, то допускається варіант оплати лише частини статутного капіталу при реєстрації фірми.

Під час реєстрації фірми, необхідно її також внести в обласний реєстр підприємств.1378242895_biznes-v-italii-2

Менш поширеними формами реєстрації підприємств в Італії є такі, як командитне товариство з обмеженою і необмеженою відповідальністю (Società in accomandita semplice), товариство з необмеженою відповідальністю (Società in nome collettivo) і товариство з додатковою відповідальністю (Responsabilità aggiuntiva). Якщо ви серйозно замислюєтеся про відкриття фірми в Італії, то звичайно можна зареєструвати свою справу і в цих формах, однак найчастіше найбільш придатною є товариство з обмеженою відповідальністю.

Кожна фірма в Італії зобов’язана надавати у відповідні служби щомісячні або щоквартальні звітиперіодичність подачі документів залежить від грошового обороту підприємства. Балансовий звіт необхідно подавати до податкової один раз на рік.

Для багатьох хорошою альтернативою самостійного відкриття бізнесу за кордоном є покупка там уже діючої фірми. Однак, Італіяне з тих країн, в яких відкрито продаються підприємства. На відміну від Америки, де «business for sale» активно практикується, знайти в італійській пресі або інтернет-ресурсах повідомлення про продаж готових фірм майже неможливо. Цей процес в Італії має максимально приватний характер. Однак, якщо ви наполегливо вирішили придбати італійське готове підприємство, надати вам допомогу в цій справі зможуть професійні консультанти, послуги яких коштують досить дорого.

Зареєструвавши фірму в Італії, ви маєте повне право відкривати її дочірні підприємства у всіх країнах Європи. Робиться це в заявному порядку.

Валютні обмеження в Італії
Валютне регулювання в Італії засновано на тому, що всі готівкові розрахунки здійснюються тільки в лірах, а безготівковів євро. Якщо ви вирішили придбати нерухомість в Італії, то зробити це можна тільки з рахунку в італійському банку. До всіх іноземним банкам, яких в Італії не так вже й багато, довіри набагато менше, і вони мало популярні як серед фірм, так і серед звичайних громадян.

Обслуговування компанії
Порівняно з іншими країнами Європи, витрати на обслуговування компанії в Італії значно нижче. Законодавство не висуває вимог до кількості найнятих місцевих жителів, не фіксує мінімальний річний оборот. Так само немає вимог до кількості найнятих директорів, адміністраторів та інших працівників. В Італії дотримуються принципу, що успіх фірмице суто особиста справа підприємця. Доводити, яку користь вона приносить державі не потрібно.

Бізнес культура Італії
Як і будь-яка інша країна, Італія має свою ділову культуру, якої повинен дотримуватися кожен, хто вирішив вести бізнес у цій країні.

Италійська культура в цілому орієнтована, в першу чергу, на стосунки. Ця риса властива і сфері бізнесу. Рукостисканняважливий елемент спілкування, в тому числі і ділового. Вітають один одного рукостисканням в Італії навіть жінки.

Італійці не люблять розмовляти про справи допомогою телефону або інтернету. Тому відправляти італійці лист по e-mail з пропозицією співпраці не варто. Краще домовитися про зустріч і обговорити всі віч-на-віч.

Навіть під час ділових переговорів італійці не зраджують своєму вибуховому темпераментувони імпульсивні, експресивні, виразні. Якщо під час розмови італійський партнер вас переб’є, не сприймайте це як неповагу, це всього лише прояв італійської експресії.

Перед переговорами італійці звикли вивчати трудову біографію майбутнього потенційного партнера, так як в італійському суспільстві прийнято, що в переговорах повинні брати участь люди з однаковим діловим статусом і соціальне положення.

Незважаючи на те, що італійці дуже доброзичливі і схильні створювати атмосферу невимушеності навіть у ділових аспектах спілкування, не варто нехтувати їх титулами, званнями та високими посадами.

читайте також про те як відкрити бізнес у Японіі

2 Comments

  1. Pingback: Бізнес в Англії | Український бізнес портал

  2. Pingback: Як відкрити фірму в Болгарії | Український бізнес портал

Comments are closed.